For meget fritid & forstand på savage? {{forumTopicSubject}}
ja er vidst gabt over lidt for meget efter det slog klik og jeg gik igang med at splitte min savage X4.6 ad i håb om at komme frem til fejlen som jeg mente og stadig mener er koblingen.
efter som jeg rigtigt godt vil ud og race men ligesom ikk selv har tålmodigheden til at splitte fixe og samle så ville jeg høre om der var en fra omkring 4700 Næstved som var hug på at komme et smut forbi til en shaker/sommerby/ØL og kigge på min savage sige hvad der er galt/evt. have det der er galt som fx. en ny kobling
og tjene en skilling på det
skal siges hvis man er til offroad og noget anderledes bash bor jeg på det man kalder en pænt stor gård med grus bunker marker,asfalt og div andet til at tosse rundt og race med!
send mig evt. en pb eller skriv her hvis en eller anden skulle have tid og lyst!
ser selvfølgelig helst personen har en "vis" alder og evt. selv savage så han ved hvad han snakker om og roder med
håber der er nogen der gider hjælpe
Mvh Raun//
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 36 RC-enheder: 7 Emner: 96 Svar: 1.586
Kan du finde ud af hvordan man tager motoren af?
Hvis ikke kan jeg lave en hurtig billede guide med hvor der er inkluderet koblingsskift. Ville du være intereseret i det?
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 27
så der er styr på det nu dog har jeg lidt problemer med at få samlet koblingen igen sådan rigtigt for går ud fra den skal køre frit og ikke sådan trægt?
aug 2006
Håber ikke det er for besværligt beskrevet.
og når jo, koblingsskoene skal vende med uret.
okt 2005
men det koblingsskoene med uret skal ejg fanme huske ;D
synes bare det er svært at få presset kobligs skoene helt ind uden de udvider sig men jeg må rode noget mere med det idag.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
okt 2005
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
okt 2005
okt 2005
det er bare når jeg samler koblingen så er det lige somom at jeg kun kan presse koblingsskoene halvt på ellers er der ligesom mellemrum mellem koblingsskoene og diameteren blir for stor til koblingsklokken men trækker jeg så koblingsskoene halvt ud så de hænger lige på kanten faktisk hehe så kan jeg få koblingsklokken på men når jeg så strammer til udviger de sig og den begynder at køre trægt?
går udfra det er fordi jeg samler eller gør et eller andet forkert?
aug 2006
okt 2005
ellers stik mig din msn så kan du se det pr. web cam hvis du gider hjælpe self
og nej er ikke så pervers det min diller jeg står og flasher bare rolig
aug 2006
gangstar_kris@hotmail.com
For meget fritid & forstand på savage?