{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

hjælp til tvist med xx herfra {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg vil høre om I kan hjælpe med en tvist.
Jeg har købt en bil og nogle dele af brugeren xx herfra. En del af aftalen (aftalt via sms'er som jeg stadig har) var at der medfulgte en balancer.
Da jeg så modtog stumperne var der ikke nogen balancer men derimod et balancer board som dette "jst eh adapter" (link fjernet) påstår hårdnakket at ovenstående er en balancer hvor jeg siger at det er et balancer board og ikke som aftalt en balancer.
Vil I hjælpe med at afgøre tvisten, er det et balancer board jeg linker til eller en balancer.
Sælgeren har faktisk indrømmet at det ikke er en balancer og forklaret det med at han ikke ved noget om lipo'er og at det var derfor den smuttede. Jeg skrev at så måtte han jo bare sørge for at få fat på en balancer da den indgår i aftalen, men dette nægter han at gøre.
Har I nogen gode forslag til hvad jeg kan gøre?
Mvh Kim

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til tvist med xx herfra
  • #1   21. sep 2009 Ovenstående er ikke en balancer, men som du selv siger, et balancer board - eller en converter som jeg nu bare ville betegne det. Faktum er at du ikke har fået hvad du har betalt for, så enten må du jo få nogle penge retur eller også fremskaffer han selv balanceren.

• #2   21. sep 2009 lære af din fejl, dvs undersøge grundigt hvad det er du køber, bed om billeder, hvis du fik at vide der var en balancer , måtte du jo også være nysgerrig på hvad mærke og eventuelt et model nummer det var og kunne have opdaget fejlen, desuden er der altid 2 sider af en historie og vi har ikke hørt hans udlægning af sagen

• #3   21. sep 2009 Han skrev i en sms til mig at der fulgte en lipo balancer med, det forestillede jeg mig egentlig ikke kunne misforståes.
    Da jeg konfronterer ham med det skriver han:"har ikke helt styr på det Balancer halløj der er nemlig ret ny inden for LiPo ;-)"
    Dvs. han indrømmer altså at han ikke aner hvad han sælger, men uanset hvad så må jeg jo forholde mig til at han skriver at der i handlen ingår en LiPo balancer.

• #4   21. sep 2009 jeg har foreslået sælger at deltage i tråden, så kan I også få hans side af sagen.

• #5   21. sep 2009 Lars mener du så at det er ok at sælger ikke leverer det der er aftalt skriftigt blot fordi jeg ikke har udbedt mig yderligere oplysninger eller blot at det ville have været smart at gøre?

• #6   21. sep 2009 det er derfor du skal bede om billeder af alt hvad du køber, det er dog desværre op til ham og hans samvittighed hvordan han vil gribbe det an, da privat handel ikke er omfattet af købe loven dvs ingen fortrydelsesret eller lign. sådan rent juridisk. nu ved vi så heller ikke hvad du har købt og hvor meget du har givet men hvis "balanceren" havde en betydelig indflydelse på prisen ville en kompensation i form af pris nedslag være på sin plads men det er helt op til jer to at blive enige,

• #7   21. sep 2009 nu skriver han så i en sms at Lars skriver præcis hvad han mener og hvorfor vil jeg bruge min tid på det når han nu erkender at have lavet en lille uvidende fejl og at jeg kan smutte ned og købe et stik eller hvad det nu er (hans ord,han ved stadig ikke hvad det er) for 200 kr.
    Der er så den lille detalje at han siger at jeg skal gå ned og betale for hans fejl.
    Jeg venter i øvrigt stadig på at han dukker op i tråden og bidrager med hans version

• #8   21. sep 2009 jeg mener ikke at han har ret til det men at ved handel over nettet skal man altid sikre sig 100% hvad det er man køber billeder og atter billeder

• #9   21. sep 2009 egentlig burde jeg bare lade handlen gå tilbage, problemet er bare at han bor 150 km og en færge væk og derudover har ikke længere pengene.
    Nu skriver sælger så at jeg må lære af mine fejl. Sjovt nok melder han sig stadig ikke i tråden

• #10   21. sep 2009 sjovt, sælger mener at der er mig der har dummet mig og ham der er i sin gode ret til at handle som han gør. Det er så bare lidt mærkeligt at han nægter at giver sig til kende i tråden.

• #11   21. sep 2009 det er så ikke så lidt frækt af ham at skrive sådan, men kan endeligt godt forstå han ikke melder sig ind i tråden for han må vel side med røde ører

• #12   21. sep 2009 Han svarer på min opfordring med "Nej, det er jo det samme som at hænge en ud. Det er imod reglerne. Men erkend at du selv har dummet dig"
    Vil rcgalleri.dk egentlig gøre noget når deres brugere snyder?

• #13   21. sep 2009 et er hvad man juridisk kan slippe afsted med et andet er ens samvittighed "karma is a bitch"

• #14   21. sep 2009 hmm og jeg kan ikke engang lade handlen gå tilbage for han har ifølge ham selv ikke pengene længere

• #15   21. sep 2009 rcg blander sig ikke i privat handel da marked er en gratis service de stiller til rådighed på eget ansvar

• #16   21. sep 2009 Knægten er 16 år - det er snart hvad man kan forvente, som den eneste handling fra ham.
    Og det er da ganske enkelt for latterligt at han ikke giver sig til kende, det er jo ikke udhængning når han selv deltager aktivt og melder sig på banen.
    Konfrontationssky er man vel bare i den alder...

• #17   21. sep 2009 det ville nu være rart at høre hans historie det kan være han har en helt anden opfatelse af handlen og i følge ham har du måske i forvejen fået billen røv billigt og "balanceren" måske i følge ham bare var en bonus ting uden den store værdi

• #18   21. sep 2009 Faktum er bare at vi ikke får hans side af historien, så længe han ikke selv melder sig på banen.

• #19   21. sep 2009 nu må han altså styre sig knægten. I dette sekund skrev han til mig:"Det hjælper jo ikke nået når jeg har stået og fået at afvide at det VAR en balacer" (det er et direkte citat derfor de lidt kreative formuleringer)

• #20   21. sep 2009 ja, jeg synes også det er ærgeligt at han ikke melder sig på banen især når jeg ved at han følger med i tråden.

• #21   21. sep 2009 nu er jeg blevet sat lidt ind i sagen og synes eneligt du laver stort postyr ud af ingenting du har fået en rigtigt fed bil meget, meget billigt og set billeder af det hele inden og har ikke stillet spørgsmålstegn ved noget af det, knægten ved endeligt ikke hvad han står med og har misfortsået hvad det vad han solgte derfor synes jeg i begge har været lige gode om det og begge må lære af det, men at flippe ud over det er i følge mig navle pilleri jeg ville sku godt have den bil til den pris

• #22   21. sep 2009 en fejl er en fejl smiley Du fik en fin billig bil, til mindre end den sikkert er værd smiley så om det en balancer eller ej, er sq da ligegyldigt -.-

• #23   21. sep 2009 Godt at du melder dig på banen.
    Det skal lige tilføjes at da aftalen blev indgået var der ingen billeder udover et enkelt billede af selve bilen.
    Eftersom en kollega skulle hente bilen for mig skrev jeg igen en liste over hvad der skulle hentes og sælger accepterede denne liste som indeholdt balanceren.
    påstand mod påstand kald vores sms korrespondance hvad du vil, jeg synes den er temmelig håndgribelig.
    jeg har i øvrigt ikke sagt at jeg skal have en ny balancer, men har derimod foreslået sælger at finde en brugt og sende til mig. Jeg er blot interesseret i at den skriftlige aftale overholdes

• #24   21. sep 2009 Michael: så lad mig give et andet eksempel. Man kunne se på billederne at der var to batterier, men ikke hvad der stod på den dertil var billedet i for lav opløsning. Det ene batteri er et 11,1 v LiPo batteri. Hvis nu sælger som efter eget udsagn ikke ved så meget om LiPo derfor i bar uvidenhed havde sendt et 1200 mAh NiMh batteri ville det så også være ok?

• #25   21. sep 2009 Kasper uanset om prisen har været høj eller lav så er faktum at vi har haft en klar aftale som du via sms har bekræftet flere gange og når jeg konfronterer dig med det er svaret at jeg da bare kan gå ned og købe det jeg mangler.

• #26   21. sep 2009 Kim - Nu er det jo egentlig din opgasve som køber, at sørge for at få rigeligt info om den vare du køber. Deriblandt gode billeder, så man kan se at det rent faktisk er det produkt man er blevet lovet. Og hvis du ikke kan få det, kan du jo lade være med at købe varen.

Men nu var det ikke lipo/nihm det handlede om, men derimod en misforståelse om en skide balancer.

Du fik enda og 2 sæt hjul og alu stander med.

kasper kan jo ikke give dig andet info om hans påståede balancer, end han har fået afvide at netbutikken den er købt hos.

Min egen personlige mening er at du går i alt for små sko kim smiley Du har fået en rigtig fin billig bil der virker efter hensigten. er det ikke det vigtigeste? Jo.. Hvorfor så bruge så meget energi på skide 150kr eller lign? Forstår det ikke smiley

• #27   21. sep 2009 Kasper der har være nogle billeder som kan give et nogenlunde overblik men som er for grumset til at man kan se alle detaljer.
    Jeg har skriftligt fået bekræftet hvad der indgik i aftalen, men du mener altså ikke at din gentagne skriftlige beskræftelse er gyldig, dvs. skriver du noget til andre mennesker så skal de altid være opmærksom på at de ikke tage for gode varer hvad du skriver?

• #28   21. sep 2009 Michael: hvorfor skal det være nødvendigt med ekstra billeder når der foreligger en skriflig aftale?

Balanceren var en medvirkende årsag til at jeg købte bilen. Den billigste balancer jeg lige kunne finde kostede ca. 300 så det synes jeg også er værd at tage med. Og ja, jeg ved godt man kan købe en billig lader med indbygget balancer, men jeg skulle bruge en seperat balancer.

Hvad jeg i øvrigt har fået med er irrelevant.

Ok, helt seriøst hvilken netbutik påstår at en "jst eh adapter" (link fjernet) er en balancer, det vil jeg meget gerne have dokumenteret og så i øvrigt fraråde al handel med den netbutik.

• #29   21. sep 2009 helt ærligt Kim, en skide balancer er du ikke glad for den bil du har fået billigt, endda med en masse ting til, det med en skrifteligt aftale kan du heller ikke rigtigt bruge til noget da du handler med en mindreårig, og han kan ikke selv skrive en bidende kontrakt. desuden har han ikke bevist forsøgt at snyde dig, jeg synes i begge sku lære af det og lade det ligge, du har trods alt fået dig en fed bil til ingen penge, der findes dårlige sælgere med der findes så sandelig også dårlige købere

• #30   21. sep 2009 her er en til under 200.- http://www.rc-netbutik.dk/product.asp?product=31

• #32   21. sep 2009 700 kr? Det skal så lige tilføje at på auktionssiden inden den blev taget ned stod den til 2600, så 2600 - 2450 = 150 altså et stykke fra 700 kr. (jeg har et screenshot af auktionen men selve auktionen er lukket)

• #33   21. sep 2009 Philip: betyder det så at du samtidig mener at en skriflig aftale ingen gyldighed har?

• #34   21. sep 2009 Frederik: lige mine ord smiley

• #35   21. sep 2009 hehe, nu skriver sælger så en sms hvor der står at vi ingen vegne kommer og at de fleste i tråden bakker ham op, så vi kan lige så godt droppe det og jeg (altså køber) kan købe den balancer selv.
    Er det bare mig, der er gammel og forstokket eller det faktisk temmelig frækt?

• #37   21. sep 2009 Helt ærligt, ville det så ikke være lidt smart at undlade at sælge noget man ikke aner noget om. Når sælger skriver LiPo balancer burde det vel ikke levne plads til nogen misforståelser. Jeg kan ærlig talt ikke se at det kommer mig ved hvad en åbenbart inkompetent netbutik har fortalt sælger.

• #39   21. sep 2009 Philip købelovens almindelige regler gælder rent faktisk ved køb mellem private, men de er sværere at håndhæve

• #40   21. sep 2009 til gengæld er det, indrømmet, et problem at han er et umyndigt barn både hvad angår alder og adfærd

• #41   21. sep 2009 men Kasper lad os lige få det på det rene; hvad er kort og præcist dit argument for ikke at overholde det du har lovet?
    eks. jeg er et barn jeg kan love hvad som helst uden at være juridisk forpliget til at overholde det eller jeg har ikke lovet noget, det jeg skrev i sms'en var bare for sjov eller noget helt tredje?

• #43   21. sep 2009 Kasper: vil du evt. være villig til at lade handlen gå tilbage. Jeg har ikke fået hvad jeg betalte for og jeg har i høj grad mistet lysten til at eje noget du har haft mellem fingrene.

• #44   21. sep 2009 Derudover bekymrer det mig lidt at tænke på hvordan LiPo batteriet der fulgte med i handlen har det når sælger ikke ander hvad en balancer er

• #45   21. sep 2009 phillip - ja det kunne de sagtens gøre smiley Men så skal kim jo også til at bruge fragtpenge på at sende det balancer board til at det ville være fair for kasper. og så ender det i sidste ende med at kim har fået 50kr ud af at have alt for små sko på, på et offentligt forum smiley

• #47   21. sep 2009 Hvis jeg skulle købe en balancer skulle jeg betale godt 200 med fragt for den. Ved at købe bilen inkl. en balancer kunne jeg altså spare de godt 200 kr. De 200 kr. var med i den samlede betragtning da jeg foretog købet og jeg blev skriftligt lovet at den fulgte med.
    Men det er så ifølge jer at gå i for små sko, men hvad er jeres bagatelgrænse så for hvornår det er acceptabelt at kræve at sælger overholder aftalen, er det 300, 500 eller 1000 kr?
    Personligt mener jeg bare at sælger skal overholde det aftalte, det gør jeg altid selv alt andet er da for usselt.

• #48   21. sep 2009 Kasper jeg vil godt lige have din endelige udmelding, var den at du er skideligeglad med hvad du lover så du har ikke i sinde på nogen måde at overholde aftalen?

• #49   21. sep 2009 kim - i sælgers eget hovede har han også overholdt aftalen da han troede det var en balancer. At du ikke har undersøgt det nok til at finde ud af hvad det rent faktisk var inden i lavede handelen, er 100% din egen skyld.

Imo, hvis du skulle have penge tilbage, skulle du selv have lov til at kontakte den forhandler kasper har købt den ting af, og få forhandleren til at give dig penge tilbage pga falsk vejledning smiley

Kasper kan ikke stå til ansvar for hvad en anden forhandler siger til ham det er, hvis han ikke selv ved det. Og så er den egentlig ikke længere. Hvis du kunne finde ud af at tænke langt nok, ville du også vide dette. Du ville også vide at det 100% er din egen fejl du ikk var fuldt ud afklaret med hvad det var du fik og ikke fik.

Det havde været noget andet hvis du feks fik en balancer med som lovet, og den så var defekt. Så var det sælgers skyld.

Balancer eller ingen balancer, så har du fået det hele til en god pris.

Sletter abb på denne tråd nu, da det tydeligvis ikke fører nogle vejne smiley

farvel

• #50   21. sep 2009 Nej nej, du kan da ikke i alvor mene at det afgørende ved salg af en vare er hvad sælger tror han sælger og ikke hvad han rent faktisk sælger, men ok tak fordi du forlader tråden

• #52   22. sep 2009 Nu må du holde op, hvis jeg sælger en vare og køberen modtager en helt anden eller ingen vare er det altså ikke godt nok at jeg troede. Hvis du købe et produkt x af mig er det mit ansvar at levere vare x så simpelt er det.

• #53   22. sep 2009 sælger kan jo ikke gøre for at han sælger noget han har tror er en balancer, men som ikke er det... du kan ikke klandere ham for misinformation, det må være dig som sælger der skal vide hvad du køber. du har jo åbenbart ikke selv bedt om billeder af den eller spec. ¨på den

• #54   22. sep 2009 Ville det måske være en ide at kontakte hans forældre og spørge om de kender til hans adfærd i forhold til andre mennesker?
    Desværre er sælger tydeligvis uden for pædagogisk rækkevidde.

• #55   22. sep 2009 Interessant at sælger nu bruger som argument at vi ikke har nogen aftale. Dvs. hvis sælger igen sælger en vare og modtager penge på sin konto, så vil han undlade at sende den for de havde jo ingen aftale!!

• #56   22. sep 2009 Og tak for opbakningen Drift K smiley

• #57   22. sep 2009 han svarer så nu "Kan ikke lade sig gøre. Det er jo en bil jeg har solgt for min ven. Og han synes også du er lidt latterlig at høre på lige som de synes på Rcgalleri.
    Har du et job at passe så gider ikke bruge meget mere tid på det her pga sølle 190 kr, Og ja handelsreglerne gælder ikke ved privat handel og du har købt det som beset og vi har ingen skriftlig aftale på handelen"

• #58   22. sep 2009 Men jeg skulle nok have været lidt mere opmærksom undervejs. Eks har han nu skrevet at han har solgt den for en ven. I en tidligere sms skrev han at han næsten lige har købt den fra ny og at han ikke have kvitteringen på den da den var købt for hans arbejdsløn i morfars

• #59   22. sep 2009 ved privat handel er der ingen fortrydelses ret morten, medmindre en skriftlig aftale er indgået, og da han handler med en mindreårig som ikke kan indgå en skriftlig aftale er der ikke noget at gøre

http://www.familieadvokaten.dk/breve-600/b600-340.html

• #60   22. sep 2009 Hør nu lige her, Kasper, du linker til hobbycity i din profil, og så ved du ikke hvad en balancer er, den må du altså længere ud på landet med.
    Og det vil også sige at de lipo batterier kim har fået med til bilen ikke er ladet med balancer?? er det tilfældet er de jo intet værd, så synes da godt nok i skullet age og finde ud af noget, du har jo SNYDT ham.

hilsen michael.

• #61   22. sep 2009 Ja, jeg er heller ikke særlig tilfreds med at balanceren mangler og at LiPo batteriet sandsynligvis er mishandlet. Desværre er køber fuldstændig lilgeglad, han har fået sine penge og jeg kan desværre ikke kræve handlen annulleret da han er mindreårig og selv hvis han ikke var ville det være temmelig uoverskueligt at gøre noget ved, men jeg har da lært en lektie, ikke at handle med børn, som ikke kan drages til ansvar for deres handlinger smiley

• #62   22. sep 2009 Ville I prøve at tage fat i hans forældre og høre om de vil gribe ind eller ville I bare sige skidt, lektion kostede mig en balancer og et LiPo batteri?

• #63   22. sep 2009 lær af dine fejl. en god ide ville være at få sendt en masse billeder inden køb så du kan se hvad du får med bilen, du kan ikke bare komme og sige du skal have dine penge tilbage nu..

ellers evt så mød op på adressen i stedet for at få den sendt med post. så ser du hvad du betaler for...

men det der du manger ser da ikke dyrt ud hvis det er det du har givet et link til øverst. £2.50... hallo hvorfor lave sådan et stort forum for ingen ting??

• #64   22. sep 2009 det ville koste mig 600 kr i benzin og færge samt tidsforbrug, det syntes jeg var lige voldsomt nok.

Det jeg linker til er det han har givet mig, det han skulle have givet mig koster minimum 190 pp

og nej, hvis det var en stump til 22 kr. var det noget andet, nu viser det sig så yderligere at jeg sandsynligvis også har fået et mishandlet 11,1 v LiPo batteri, som jeg vel at mærke antog var blevet behandlet som det skulle.

• #65   22. sep 2009 Ja, det er selvfølgelig kun penge, men det er trættende at en uopdragen knægt skal kunne rende rundt og snyde anstændige mennesker på den måde, så jeg tror at jeg vil forsøge at kontakte forældrene om ikke andet kan det da være at de kan forklare han at han ikke skal snyde andre mennesker fremover.

• #66   22. sep 2009 190 kr er hellerikke så galt igen.. batteriet tvivler jeg på er skadet..

• #67   22. sep 2009 Kasper hvad digter jeg?
    Det der undrer mig lidt er at du hele tiden skriver "sølle 190 kr" hvis du synes det er et så sølle beløb, hvorfor giver du mig dem så ikke bare hvorved du ville overholde det vi havde aftalt?
    I stedet giver du mig skylden for din uvidenhed?
    Det gode er selvfølgelig at du har givet mig al den dokumentation jeg måtte ønske når jeg kontakter dine forældre.

• #68   22. sep 2009 Kasper at du ikke anede hvad en balancer var gav god grund til at tro at batteriet ikke var blevet behandlet ordentlig, men det glæder mig at høre at det i det mindste ikke er tilfældet.

Igen, hvad er dit problem i forhold til at overholde en klokkeklar aftale, hvor skal din uvidenhed blive mit problem?

Hvorfor bliver du ved med at fortælle hvor latterligt lille beløbet er i stedet for bare at overholde aftalen og skaffe mig den balancer som var en del af vores aftale.

• #69   22. sep 2009 Kasper for fanden da, du siger lige at batteriet er ladet med en balancelader, så kan du fandme da også godt se at den adaptor ikke er en ballancer,ellers er du da direkte dum? indrøm da du har trådt i lorten og betal manden.

hilsen michael.

• #70   22. sep 2009 Helt ærligt Kasper vi har en aftale (via sms), i den aftale indgår en balancer. Nu skriver du direkte her i tråden "Ved sgu da ikke om hvordan balanceren ser ud eller noget. Har bare smidt kablet og så boardet i laderen og ladet."
    Tidligere i tråden skriver du "de er ladet med balacer på min lader. Men det er indbygget balancer såe.."

Dvs. den balancer du har brugt sidder altså i laderen. Så må det da for hulen være indlysende at du ikke har leveret den lovede balancer eftersom den er indbygget i din lader!!

tydeliggør ovenstående det ikke på enhver ønskelig måde at du ikke har overholdt betingelserne i handlen

• #71   22. sep 2009 og Kasper, du bliver ved med at skrive til at jeg ikke må kontakte dig og hvor jeg har dine forældres nummer fra.
    Hvis du er så sikker på at du har fuldstændig rent mel i posen og har handlet korrekt, hvorfor er du så så nervøs for at jeg skal ringe til dem?
    Der er jo ikke noget odiøst i at kontakte dem eftersom du jo er umyndig qua din unge alder

• #72   22. sep 2009 Betal halv skade hver, så har i jo begge lært noget af denne sag smiley

• #73   22. sep 2009 Kim betal de 190 kr på det. sig det var ærgeligt og så er det bare sådan..

som kasper siger.. bilen har du sgu fået fucking billigt og han har mistet penge på dig også...

• #74   22. sep 2009 Kasper uanset om du har fået at vide i en butik at det er en balancer hvilket nu også skulle undre mig, men du kan jo sige hvilken butik det er og hvem du har talt med, så ringer jeg til dem og spørger om adapteren du har sendt er en balancer, så er det sagen uvedkommende. Du står til ansvar for hvad du sælger til mig, hvad du har fået at vide af en tredjepart er fuldstændig ligemeget.

• #75   22. sep 2009 I øvrigt hænger din argumentation ikke særlig godt sammen eftersom du tidlige har beskrevet hvordan du koblede adapteren til din lader med indbygget balancer.
    Hvordan opdagede du i går aftes at det ikke var en balancer?

• #76   22. sep 2009 ja, ja, jeg tager den med dine forældre i stedet

• #78   22. sep 2009 Jeg ved at hvis der var nogle mennesker der ringede og fortalte at de have oplevet problemer med en af mine sønner, så ville jeg bestemt tage det seriøst og konfrontere min søn med det. Jeg er ikke interesseret i at de skal behandle andre mennesker dårligt.

• #79   22. sep 2009 kim hvis du ikke siger ja til de 95.- så er det jo ikke fordi du er utilfreds med det du har købt men der imod bare vil hænge ham ud her på.

jeg håber du ringer til hans mor og far og så håber jeg rigtig meget de bare vil grine af dig. for det du har geng i her er til grin

• #80   22. sep 2009 Kasper J jeg syntes du skal give ham et sidste tilbud på den dele den med han. og der med også frakt. siger han nej til det skal du ikke gøre mere ved det. som jeg forstår det er det jer begge der har "dumme" jer
    der for syntes jeg ikke du skal betale det hele.. siger han nej til dit tilbud så ta en snak med dig mor og far og høre dem hvad du syntes du skal gøre ved det..

• #82   22. sep 2009 sgu bare træls man ikke kan stole på folk, så alt handel bliver ødelagt, af nogle enkel unger, bare min kop te.

• #83   22. sep 2009 Jeg synes ikke man skal oprette sådan en tråd her, da det jo til sidst hænger folk ud. Jeg synes man skal tage den 1 on 1 og forholde sig til købeloven ((link fjernet) og med det mener jeg faktisk at Michael S i en tidligere post har skrevet helt nøjagtigt hvordan sagen står.

Jeg vil gerne selvfølgelig gerne selv at jeg tør handle herinde, men jeg synes ikke det virker særlig godt at "hænge folk ud". Desuden modstrider det vel reglerne på dette fora. Dog er denne post ikke rette bestemt mod nogen, men sælgeren bliver sgu presset til at skrive.

Jeg håber du tager den med sælgeren Kim og hvis du vil advare folk på, bør det vel ske via personlige beskeder.

• #84   22. sep 2009 FFFuuuuuuuccccckkkkk ihar skrevet meget omkring en ting til 100 kr brugt. Utroligt at i gider bruge tiden på det.
    Jeg har ikke læst al den palaer der er herover. Send din kollega retur med det hele og få pengene retur eller vær glad fr det du har fået!

Livet er sgu for kort til at sidde og skrive her om dette sure emne. Kom ud og kør med bilen, så er det måske så sjovt at du glemmer den lille fejl der er sket.

Til sælger, sæt dig ind i hvad du sælger eller skriv til køber du ikke fatter en brik og det er på hans ansvar.

Til alle jer andre: God tur ud og race i det gode danske efterårsvejr ;o)

• #85   22. sep 2009 HØRT!

• #86   22. sep 2009 Kim. tag imod det tilbud kasper kommer med så det kun er 95 kr hver og så sig hvad fanden det glemmer jeg bare og så ud og lege med den bil smiley den er sikkert pisse sjov at køre med.. og det er latterligt at ringe hjem til hans forældre hvad skal det gøre godt for?

du må sgu da have råd til 95 kr hvis du ikke gider at være med til det så synes jeg ikke kasper burde at betale noget for i begge to har egenlig lavet en fejl. kasper siger han har hørt af i en butik mere kan han ikke gøre han vidste jo ikke hvad det var for noget..
    sig dog ja til i deles om 95 kr. hver og så må det være en lære streg. man skal lære af sine fejl og dem kommer der jo mange af i løbes af ens liv fx på ens arbejde og sådan du forstår mig sikkert hvor jeg vil hend med det..

overvej lige det tilbud kasper kommer med. synes hellerikke det er helt fair han skal hænges ud i et forum her på den her side..

mvh Jonas

• #87   22. sep 2009 Ja, det er fint med mig

Kommentér på:
hjælp til tvist med xx herfra

Annonce