{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skal man med brændstof biler kig her!!
  • #1   25. sep 2009 så kan en baja rykke sig, og uden irriterende knallert lyd:)

• #2   25. sep 2009 Det er som Amerikanske film set på tysk tv, eller som Tivolis fyrkeri uden lyd......... FLADT!

• #3   25. sep 2009 hehe i benz kørere kan jo bare lade være med at gøre den ren og så konvertere til el og installere et lydmodul så i kan bibeholde den orginale lyd, eller få en rigtig v8 lyd i smiley
    i bruger iforvejen kassen på tunudstyr til jeres benzinere så i må jo være int i power og man får altså bare mere drøn på med brushless.
    så i har ikke nogen undskyldning for ikke at lave den bl andet end at i ikke kan finde ud af at konvertere den.
    i kunne også lave den brushless og så instalelre en micro nitro motor for lydens og lugtens skyld.. nitro motoren skulle så bare have en dynamo installeret så den kunne lade lipos op smiley

• #4   25. sep 2009 ak ak ak Kristian L; man kan jo også tage tage ellerten til næste amerikanertræf.... Den holder bare ikke gårdmand Bjørn!
    Har el-biler og jo det er nemt, det er rent og det virker. Men der mangler det der gør det til noget særligt.... finjustering af HS og LS, forsøg med udstødninger osv.. og så er lyden bare en del af det! Forestil dig din mp3 samling blot var grundtakter, for det er jo alt du behøver for at danse, nynne med mere...
    Kørte i går bagefter en testarossa på motorvejen mod Farum, vinduet ned og nyd lyden aaarrrrrggghhhh; det kan en Fisker Karma bare ikke leverer, der er både for øje og øre med en rigtig motor - BASTA ;o)

• #5   25. sep 2009 hehe jeg giver jer begge ret. men kunne lyden ikke komme fra et lydmodul ? ligesom når man ser racerløb på tv ? og lugten kunne den ikke klares med en micro nitro motor ? eller kort i hjulene hehe
    så hvis det kun er lyd og lugt så kan det vel stadig fixes ?
    jeg er selv en speed freak og jeg er lige glad med hvordan en motor lyder bare den er hurtigest. når det er sagt så er der intet som bulder og brag fra en stor v8.. men når det kommer til race vælger jeg det som er hurtigest. og derfor kører jeg ikke med nitro eller benzin med rc.
    har desværre ikke kassen til 1:1 el bil. men ellers ville det sku være drømmen med sådan en bl 1:1 bil som spiser alt i optræk og topfart inkl på en bane

• #6   25. sep 2009 Tja den debat har jeg vist tabt smiley
    ellers skulle der være lavet tunings del så man kunne smide bl motor på som arb sammen med benz motor og gav moment fra start og hjalp dem lidt i optræk. men det er ren idioti at opfinde det..
    så jeg smider håndklædet..
    så må vi snakkes ved om 5-10års tid når benzin er ulovligt og der er fred på jord hehehe
    god weekend

• #7   25. sep 2009 jeg griber da gerne det håndklæde....
    rc=el... at sige "der mangler lyd", ja fair nok, hver mand sin lyst...
    Men 2 takts motorer er nu engang larm i mine ører... der skal flere cylindre og 4 takter til før der er LYD man gider høre :o)

At sammenligne en ferarri med en rc er ik ligefrem logisk ;o)
    Det samme gælder amerikaner, eller andre personvogne for den sags skyld... Og deres lyd kan da på INGEN måde stilles på samme "hylde" som en hvilken som helst rc...

Det kommer vel at mærke fra en bilentusiast (1:1) :o)

• #8   25. sep 2009 Jeg vil nu stadig holde på man får mere køretid med en benziner end med el og med mindre bøvl. ja ja bevares der er ikke noget olie snask osv. fra de elektriske komponenter men de ska dog stadig lades og så syntes jeg det er nemmere at hælde 0.75 liter 95 i tanken og så hygge sig i en halv time ellere mere på en op tankning og så bare tøffe hen til dunken igen når den ska ha mere saft. Men det er jo alt sammen en smags sag hva man er mest til.

• #9   25. sep 2009 lol som om en lille to takter lød godt til at begynde med:) det lyder som en dværg puch maxi med ødelagt udstødning alligevel hehe

Kommentér på:
skal man med brændstof biler kig her!!

Annonce