460 visninger
|
Oprettet:
skal man med brændstof biler kig her!! {{forumTopicSubject}}
http://www.youtube.com/watch?v=b9cp_d71MkI
godt eksempel på at el er vejen frem! selv i 1:5 altså en hpi baja benzin som er converted til el
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
i bruger iforvejen kassen på tunudstyr til jeres benzinere så i må jo være int i power og man får altså bare mere drøn på med brushless.
så i har ikke nogen undskyldning for ikke at lave den bl andet end at i ikke kan finde ud af at konvertere den.
i kunne også lave den brushless og så instalelre en micro nitro motor for lydens og lugtens skyld.. nitro motoren skulle så bare have en dynamo installeret så den kunne lade lipos op
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.579
Har el-biler og jo det er nemt, det er rent og det virker. Men der mangler det der gør det til noget særligt.... finjustering af HS og LS, forsøg med udstødninger osv.. og så er lyden bare en del af det! Forestil dig din mp3 samling blot var grundtakter, for det er jo alt du behøver for at danse, nynne med mere...
Kørte i går bagefter en testarossa på motorvejen mod Farum, vinduet ned og nyd lyden aaarrrrrggghhhh; det kan en Fisker Karma bare ikke leverer, der er både for øje og øre med en rigtig motor - BASTA ;o)
nov 2005
så hvis det kun er lyd og lugt så kan det vel stadig fixes ?
jeg er selv en speed freak og jeg er lige glad med hvordan en motor lyder bare den er hurtigest. når det er sagt så er der intet som bulder og brag fra en stor v8.. men når det kommer til race vælger jeg det som er hurtigest. og derfor kører jeg ikke med nitro eller benzin med rc.
har desværre ikke kassen til 1:1 el bil. men ellers ville det sku være drømmen med sådan en bl 1:1 bil som spiser alt i optræk og topfart inkl på en bane
nov 2005
ellers skulle der være lavet tunings del så man kunne smide bl motor på som arb sammen med benz motor og gav moment fra start og hjalp dem lidt i optræk. men det er ren idioti at opfinde det..
så jeg smider håndklædet..
så må vi snakkes ved om 5-10års tid når benzin er ulovligt og der er fred på jord hehehe
god weekend
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
rc=el... at sige "der mangler lyd", ja fair nok, hver mand sin lyst...
Men 2 takts motorer er nu engang larm i mine ører... der skal flere cylindre og 4 takter til før der er LYD man gider høre :o)
At sammenligne en ferarri med en rc er ik ligefrem logisk ;o)
Det samme gælder amerikaner, eller andre personvogne for den sags skyld... Og deres lyd kan da på INGEN måde stilles på samme "hylde" som en hvilken som helst rc...
Det kommer vel at mærke fra en bilentusiast (1:1) :o)
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
skal man med brændstof biler kig her!!