{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brushless conversion af savage
  • #1   25. sep 2009 lytter lige md smiley
    og hvilke batterier osv

• #2   25. sep 2009 Hvor meget af det skal bruges... Er det nok med denne her? http://204.186.93.64/SavageBrushlessConversion.htm

Så selvfølgelig motor esc og batterier??

• #3   25. sep 2009 Okay, så er det bare ud med gearbox og nitro motor og i men det andet og så spiller det..?? smiley

• #4   25. sep 2009 Ja det er jeg med på, nu var det mest selve ombygningen jeg var i tvivl om... Det lyder jo nemt nok så... Er det også det? smiley

Og er den side god nok at købe hos? Kommer tingene frem?

• #5   25. sep 2009 Det vil sige du ligger inde med dele du skal af med?

• #6   25. sep 2009 Nåh det lyder da godt... Er det noget man skal bede om eller gøres det uden man beder om det?

• #7   25. sep 2009 Er der ikk andre der sælger sårn nogle kit??

• #8   25. sep 2009 Okay...

Kan du lave mig en link liste over ting du købte til ombygningen..?

• #9   25. sep 2009 jeg har bestilt nogle dele der for ca 2 måneder siden som ikke er kommet endnu..
    så pas på med den shop

• #10   25. sep 2009 Okay troede der sku flere ting til, så klarer jeg den nok selv... smiley

• #11   25. sep 2009 du skal jo egentlig kun bruge et motormount og så 2 stks batt holdere for at lave den bl ? du skal bruge en L alu profil til at lave mountet af til motor og så købe eller lave nogle batt holdere og så køber du modul 1 pinion.
    jeg er igang med en konversion af min cen gst og der køber jeg ikke noget
    og den lavet som en savage bare større med 3trins gearkasse som jeg beholder
    mvh k

• #12   25. sep 2009 Kristian: Har du ikk haft kontakt og efterlys dine ting? Der må da også være andre shops der har sårn ting?

• #13   25. sep 2009 Kristian: Nej Tænkte også om det ikk var muligt selv at lave motor mount og sætte på min gearbox..?
    Må indrømme jeg ikk er så meget inde i det brushless så hvad er modul 1 pinion?

• #14   25. sep 2009 Takker for listen, jeg lurer lidt på den...

• #15   25. sep 2009 modul 1 er pinion med 24mm pitch tænder på tandhjul. det kører de fleste savage med så vidt jeg ved.
    de kan fås på towerhobbies og robinson racing er de bedste jeg har prøvet til stål mod stål.
    af bl sæt kan jeg anbefale det store sæt fra hobbywing : 150A esc og 2000kv 45mm dia motor.
    jeg har skrevet en mail til ham idag. plejer at væbne mig med tålmodighed da jeg ellers er ude for at skrive en vred mail og så komme ned og finde varen i postkassen hehe så denne gang har jeg ventet og ventet.
    så nu må vi se hvad han svarer. jeg har bedt om money back samt en forklaring på hvorfor track og trace nr ikke virker og hvorfor min pakke ikke er kommet.
    jeg ville tusing gange helelre handle hos rcmonster eller hos impaktrc end kershaw. eneste grund til jeg købte hos kershaw var pga nogle ting han havde som ikke kunne fås andre steder.

• #16   25. sep 2009 smiley hvad vil du sige til thomas H når han har brændt esc af ? nu du anbefaler ham mmm esc smiley
    mmm esc er rc lotteri enten får du en esc som spiller eller også får du en esc med nedtælling på og man risikere at den tager lipos og modtager med i faldet
    mvh k

• #17   25. sep 2009 Hej,

Jeg har jo tidligere lavet en Savage X'er om. Gå ind på Rc-monster.com han har det hele.

Kershaw designs er meget langsomme og skal rykke tit for at få sine varer.

Ellers køb et motor mount fra en savage flux istedet , så er du hurtig kørende.

mvh
    Kristian

• #18   25. sep 2009 Tror efterhånden jeg er ved at være med... smiley Den kører ikk så hurtigt idag... smiley

Jeg takker på forhånd for hjælpen og vender højst tænkeligt tilbage med flere spørgsmål... Brushless er jo åbenbart vejen frem... smiley

• #19   25. sep 2009 Kig forbi min. Men som Kristian B siger motor mount og batteri trays fra en Flux. Jeg knallede min 3 trins gearkasse næsten med det samme. Så må anbefale enten at låse den i andet gear. Eller gør som mig og skil din gearkasse ad og skift dit idler gear til det fra en Flux. Så har du en Flux gearkasse. Det er kun et tandhjul of en aksel der skal skiftes.
    Jeg vil anbefale dig at lave gearkassen om, så kan du nemlig benytte brems og bak funktion fra din Esc. Og sløjfe alt det mekaniske bremse haløj. Puhaaaa.....

• #20   25. sep 2009 Friis: Det lyder som måden af gøre det på... Jeg har både en 2 og 3 trins gearbox så kan vel bare lave den 2 trins om eller? Kan de ting købes i dansk shop? Og hvor?

• #21   25. sep 2009 Ja det vil jeg tro Du skal bare ha den her del. Hpi100905 og så bare din 2 trins gearkasse. Så kan du jo sælge din 3 speed og få lidt mønt for den. Du kan få det hele hjem igennem Rccentret.dk

• #22   25. sep 2009 Takker for hjælpen... Skriver hvis der er flere spørgsmål... smiley

• #23   25. sep 2009 Jeg er nu også glad for mit MMM sæt. Har heller ikke haft problemer.

• #24   25. sep 2009 sagde heller ikke alle brænder af. dermed lotteri delen smiley
    søren p herinde fra har også ejet mm esc to gange og begge gange brændte den af ? jeg har ejet dem to gange og gider slet ikke prøve nr 2 esc den ligger stadig ny pga castle har en lorte service. jeg kan ikke få penge tilbage og kan ikke bytte den til en mamba max esc som er billigere ?
    de har også skrottet den esc fuldstændigt og er igang med en helt anden esc. hvorfor mon ? fordi den ikke er pålidelig..
    første esc jeg havde kørte fint i 2 min og så holdte jeg ind til siden for at jan H kunne tage kamera frem og filme og da jeg skulle køre videre virkede den ikke weeee fed esc smiley
    har forresten fået svar fra kershaw og han har givet mig mine penge tilbage. Det er ifølge ham usps skyld og ikke hans.
    men når jeg fik mine penge tilbage så kan man ikke kalde ham en hustler. så hvis ikke tingene kan fås andre steder så kan man roligt købe dem der og hvis de ikke dukker op så kan man få sine penge tilbage. så no harm done
    lyder som den rette løsning som friis nævner smiley med upgrade af gearkasse.
    man kan bruge siden af chassis til at montere motormount på hvis det er nemmere. det gjorde jeg med min twinforce.
    en low budget mulighed er at købe en hobbyking 100A esc. den kan tage 4cells lipo ud af æsken og kan tage feks en mamba monster 2200kv motor eller hvad du nu vil bruge. den har bedre specs end verdens mest brugte esc til 1:8 konversions så den er nok fin nok right ?
    100A konstant og 500A i spids til 60usd og så kan du købe zippy elelr rhinos hjem sammen med den og så en hpi flux tork motor fra towerhobbies samt pinioner. så er du ude og trille billigt. du kan også få batt holdere på tower
    held og lykke med projektet. og husk helelre spørg 1 gang for meget end 1 gang for lidt

• #25   25. sep 2009 Takker for alle svar, det er noget der kan bruges... smiley

Kommentér på:
Brushless conversion af savage

Annonce