{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Allan G
Allan G
Tilmeldt:
29. jun 2009
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20

Rustler XL5 vs VXL {{forumTopicSubject}}

Ohøj,

Nogen der kan oplyse om eventuelle forskelle på XL5 og VXL modellen? Altså ud over den åbenlyse med motor + ESC. Er der andre forskelle så som stærkere diff, bærearme, støddæmpere eller lignende?
Som jeg ser det har XL5 nu samme gearkasse, og kan jo være alt er ens, bortset fra motor + esc.

Ville jo gerne have brushless i, men VXL esc hører man jo af og til dårligt om. Ville så smide EzRun 8.5t i istedet og bruge XL5 når der kommer sne smiley

Lige et tillægsspørgsmål, nogen der kender noget til den nye 9t fra EzRun?

(link fjernet)

Mere om det også var en 380 forklædt som 540...

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustler XL5 vs VXL
  • #1   27. sep 2009 jeg har købt en lille 1/16 hos www.traxxas.dk der røg fartregulatoren det var dog intet problem, jeg kontaktede dem og dagen efter havde jeg en ny på garantien. jeg skulle bare sende den gamle retur, når jeg fik den nye! så mon ikke de gør det samme hvis du skulle have problemer med en rustler vxl. umidelbart tror jeg også at traxxas vxl er en noget bedre kvalitet end ezrun. læg mærke til al den køling de har brug for.

    søren


  • #2   27. sep 2009 frederik den koster altså 1595,- men det er incl porto... jeg var lige inde og kigge smiley

  • Allan G
    Allan G Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #3   27. sep 2009 Har også overvejet en Slash, men vil hellere have mig en lidt mere truck lignende bil smiley Hvordan er køreegenskaberne på græs, grus og ved hop for slash i forhold til Rustler?

    Umiddelbart skulle de jo være lige holdbare (hvilket jeg også har som vigtig parameter).

    1/16 er lidt for småt når de andre kører med E-Maxx og savage. Hvis jeg overhaler dem kører de mig bare over næste gang de får chancen smiley


  • #4   27. sep 2009 hvis du vil have noget der er mere trucklignende skal du købe en stampede vxl. eller en e-maxx eller en e-revo. de er mere truck.

  • #5   27. sep 2009 Du skal helt klart vælge en rustler eller en af de store E-maxx/Revo. peronligt syntes jeg de har væsentlig bedre køreegenskaber og vælter ikke så nemt som en slash gør.

    9T sættet er med den samme motor som tidligere, du får bare den kraftige 60A esc + det nye LCD programkort med istedet.


  • #6   27. sep 2009 du kan os justere camber på vxl udgaven. det kan du ikke på xl5 udgaven smiley



  • Allan G
    Allan G Tilmeldt:
    jun 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 20
    #7   27. sep 2009 du kan os justere camber på vxl udgaven. det kan du ikke på xl5 udgaven smiley

    Se så var der en lille forskel alligevel smiley
    Hmm så kan man jo altid købe VXL udgaven og så skifte til ezrun hvis det en dag går i stykker...


Kommentér på:
Rustler XL5 vs VXL

Annonce