{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Benzin bil {{forumTopicSubject}}

hej nu har jeg mistet min HPI 10 FIRESTORM, p.g.a en idiot der kørte den over,

men nu ville jeg gerne ha en bil igen, men gerne på benzin istedet for, og har kgget på HPI´s men leder en der er RTR, og evt hvor det hele er med i pakken bil og controller, og evt en flaske der kan blande olien og benzin i de rigtige forhold,

håber i ville mig, på forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin bil
  • #1   1. okt 2009 (link fjernet)

• #2   1. okt 2009 ville nok også tage baja 5b 2.0 da det skal være hpi og det skal være rtr..

med hensyn til flasken er det jo ikke så svært, du køber 5 liter benzin, og deri skal der 2-4 pct olie i, kører du på 2 pct regner du bare ud hvor meget det er, køber en gang olie og smider i..

ellers kan du også købe færdig blandet benzin, dog er dette noget dyrere, men lugter til gengæld ikke..

nogle benzin stationer sælger også olie, i en pakning som passer til 5 liter benzin..

• #3   1. okt 2009 Ville også anbefale den Nicolai linker til ... rigtig god benzer

Og Aspen som fåes ved XL byg er færdig blandet brændstof - jeg ved der er mange som kører på det af flere grunde - det er nemt, det lugter ikke, og det soder heller ikke så slemt - det er dog IKKE billigt smiley

held og lykke med det.

Havde du nu spurgt om den bedste benzer så havde jeg sagt 5T !! men det er nok fordi jeg har en selv og elsker den højere end min kone smiley

Mvh
    Henrik

Kommentér på:
Benzin bil

Annonce