{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Nye billeder af MinSuper Revo !!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Så kom der nye billeder af min Revo med div. ting & udstyr monteret mangler stadig lid alu dele men kommer på i løbet af weekenden ...

Den rykker for vildt ... med den Sirio 23 motor ... er lige blevet kør til og er ikke til at holde nede på alle 4 he he se på kølehovedet .....

http://www.rcgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2373

mvh

Jack N

LJNTRADE

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye billeder af MinSuper Revo !!!!!!!
  • #1   11. mar 2005 Den er sku blevet nice smiley

MVH
    Jarl B
    Opret eller læs anmeldelser på www.ramudesign.dk/rc/

• #2   11. mar 2005 Det kan godt ske du har brugt mange penge på custom udstyr, men den SER standard ud. Det er kun pipe og motor og fælge der ser lidt custom ud, resten ser stock ud? Kan man ikke få alu dele til sådan een der, det ville pynte meget.

• #3   11. mar 2005 Jo man kan godt få Alu arme og bulkheads men det er ikke interresant ... da det vejer for meget .. er opstat til ræs .. og ikke udstilling .... Der er skam alu på den... bare de rigtige steder..

Motoren gav jeg 1900.- kr. for med forsendelse... og så er der udstødningen .. koster jo også lidt.. men det hjælper ...

mvh

Jack N

• #4   11. mar 2005 Jeg tror ikke du set min bil kører ... For så ville du nok ikke sige det... har lige været ude og kører lidt her til aften med nogle andre Revo´er + T-maxx og lidt andre biler og der ultimativt ingen der der hunne følge med ... også selvdom den ene at bilerne havde samme motor ...

kørte i Rødovre Centeret i pakeringskælderen ..

mvh

Jack N

• #5   11. mar 2005 Det er er udstødningen fra Trinity der får den til at yde Max ...

Til at køre on-road er de fine og så går den heller ikke så meget på baghjul ... som på orginal dæk/fælge .. der den ikke til holde nede også selvdom den kun kører ½ halv gas og får fuld går den på baghjul ...

Den er hel todset ...

• #6   11. mar 2005 He he For mange ... men den kører også optimalt nu... da jeg regner med at deltage i div. løb her til sommer så skal den jo yde Max .. da jeg også gerne ville vinde lidt til reolen .he he

• #7   12. mar 2005 Ja men det kræver jo også lidt øvelse på de forskellige baner... men det ville da være sjovt ... glæder mig til det bliver ordentligt vejr...

• #8   12. mar 2005 De foskellige løb der nu er rund omkring når det passer ind i min kalænder...

Den Dør ikke ud på toppen .... tværtimod den fortsætter helt uden tøven ... det er jo nok pågrund af den udstødning fra Trinity så den kan komme af med luften.

mvh

Jack N

• #9   12. mar 2005 Nej jeg har selv impoteret den fra USA + udstødningen da du ikke kan købe udstødningen her hjemme ... i NU .. men den passer også til alle motore også standard op til 30 . Da der følger 2 forskellige manifolder med og studs til trykket alt efter hvilken motor du sætter på ... Den er cool og den virker ..

mbh

Jack N

Kommentér på:
Nye billeder af MinSuper Revo !!!!!!!

Annonce