{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hpi baja VS Fg Baja?
  • #1   4. okt 2009 fg baja !!! helt klart

  • #2   4. okt 2009 tror det er 20 gang det emne har været oppe

  • #3   4. okt 2009 fg baja er bare grim jo -.- Ville klart tage HPI'en hvis valget stod mellem de to smiley

    Ellers ville jeg nok have taget noget Marder eller lign hvis jeg sku have fg.


  • #4   4. okt 2009 hpi baja er super fed
    fg baja ligner en nikko bil med den lille plastik mand


  • #5   4. okt 2009 Hvis du spørger en der har en FG baja vil han nok sige FG Baja.
    Hvis du spørger en der har en HPI Baja vil nok sige....ja...du gættede rigtig...en HPI Baja.

    Men som Steen siger så har dette været oppe og vende mange gange.

    Mit bedste bud ville være at du tog ud til en klub hvor du måske kunne få lov til at prøve de forskellige biler.

    Cheers
    Mattais


  • #7   4. okt 2009 Synes så ikke at FG er bedre at skrue i end HPI.
    FG bruger mange skruer med grovgevind direkte i en plastik del. Det fungerer også fint indtil man har haft den skildt af x antal gange. Så begynder man at overstramme skruerne og plastik delen går istykker.

    På en HPI er de fleste skruer/bolte med fin gevind og der sidder en møtrik på den anden side. Så mindre chance for at man overspænder noget..

    Og derudover synes jeg at HPI laver nogle af de bedste manualer til deres biler som er MEGET nemme at forstå og følge.

    Cheers


  • #8   4. okt 2009 Har haft begge dele,
    fordelen ved fg er den er nem at skrue i, den er ikke lavet så "kompakt"..

    men hpi bajaen, er træls at skrue i, alt er lavet så der ikke er noget plads så man kan komme til.. men den er helt klart sjovest at køre med, den ligger meget bedre på en bane..
    og endnu en ulempe er prisen, den er jo lidt dyrere..

    men det er mine erfaringer.. ville vælge en HPI Baja.


  • #9   4. okt 2009 jeg ville vælge en himoto herfra (link fjernet) f.eks. 1:5 MXB-5 den kommer med en masse alu 4wd og ordenlige bræmser fra start og 2.4ghz anlæg

  • #11   4. okt 2009 forstår ikke hvad i mener med at hpi baja er svær og skrue i. her idag skilte jeg stort set hele bilen ad for at gøre den. det var første gang jeg havde prøvet at skille den ad og det gik uden problemer. jeg har haft min baja 5b i snart et år og det eneste jeg har skiftet er et støddæmpertårn, svinghjul og tændrør og den er blevet bash´et ok med.
    så vælg helt klart en hpi baja 5b;D

    Michael


Kommentér på:
Hpi baja VS Fg Baja?

Annonce