{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

nybegynder bil {{forumTopicSubject}}

Hej, nu vil jeg sku se om det her rc er noget for mig, jeg vil helst ha en nitro bil altså sådan en off road model. men jeg har set lidt på sådan en model her.
http://netcentret.dk/shop/nitro-off-road-vh-x5-380p.html
er det noget bras? I må os meget gerne komme med nogen link til nogen andre biler der ku være gode til en nybegynder..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nybegynder bil
  • #1   6. okt 2009 ville nok købe denne istedet.
    http://rwww.rcmodels.dk/product-1626-972.php

    syntes det er lidt sjovt at de i den du linkede til skriver at den er med servo!! hvordan det ellers skal fungerer ved jeg ikke, og de skriver også den er opgraderet med oliedæmpere... jeg troede faktisk ikke de lavede dæmpere uden olie til offroadbiler mere.


  • #2   6. okt 2009 Den du linker til er noget skidt, så stopper du hurtigt med at køre nitro.

    hilsen michael.


  • #3   6. okt 2009 I stedet for at købe, så tag ud i en klub og prøv dig frem. Det kan være det slet ikke skal være Nitro, men Benzin.



  • mike b
    mike b Tilmeldt:
    jul 2005

    Følger: 1 Svar: 1
    #4   6. okt 2009 Hey - Jeg synes nu den ser meget tilforladelig ud. Selvfølgelig får du hvad du betaler for, det er nu en gang sådan at pris og kvalitet følges ad.
    Det jeg synes er vigtigt er, at du ikke kommer til at købe en eller anden "Bilka" model som du ikke kan skaffe reservedele til. Det har vi oplevet alt for mange "førstegangs købere" som har været ude for. Købt på f.eks., QXL og første gang man kører kommer der en dum kanststen poppende op af vejen, og BANG, et eller andet går i stykker, og så står man der med en 99,9% ny fin bil som er lige til skraldespanden, da man ikke kan finde reservedele som passer. Netcentret skriver i varebeskrivelsen at de har alle dele til den, så jeg kan ikke se hvad der skulle være galt med den?
    Jeg har selv for nogen år siden haft en tilsvarende bil, og den fik jeg sørme mange sjove timer til at gå med.
    God fornøjelse med den bil du en gang ender ud med smiley


  • #5   6. okt 2009 vil stadig sige at Hunter som jeg anbefaler vil være et LANGT bedre køb.

  • #6   7. okt 2009 Mange tak for svarne, der er ihvertfald noget og tænke over .
    Men hvis alle banerne er ved at lukke for i år, så har jeg jo en vinter til at spare op til en fornuftig bil..


  • #7   7. okt 2009 stor bil, og billig

    (link fjernet)


Kommentér på:
nybegynder bil

Annonce