{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

summit vs e-revo vs e-maxx bash osv. {{forumTopicSubject}}

hvilken er bedst til bash, kørsel i skov, på flyvehop, evt. crawl, lidt bane kørsel ( har min truggy og min buggy til det men bare hvis man nu solgte dem )

altså bilen skal primært bruges til kørsel i byen, i åen, på græs, i skoven, flyvehop, osv. ingen speedruns.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  summit vs e-revo vs e-maxx bash osv.
  • #1   10. okt 2009 evt. hpi's flux, men da den ikke er vandtæt, har jeg det ikke så godt med den, men se om i kan vende om på det.

  • #2   10. okt 2009 Jeg vil teste min Emaxx i morgen i vand. Håber den er det værd.

  • #3   10. okt 2009 Vil sige E-Revo.
    Har den store til Bash og Race i grusgrave m.m Og den holder til tæsk, vand, tæsk og masser af skidt smiley

    Og så er den generelt genialt bygget.


  • #4   10. okt 2009 e-revo er bare ikke ligeså sjov som feks emaxx smiley Og funfactor er os en del af det jo smiley

  • #5   10. okt 2009 Synes den er rigeligt sjov. Fx tag et hop, og så giv gas i luften så den laver 1 eller 2 kolbøtter og så river den alle rundt i alt terræn smiley

  • #6   10. okt 2009 glem sumitten, vælg imellem e-max og e-revo.

    Jeg ville klart vælge e-revo, Langt flere muligheder. og du kan smide 2 gear på i forbindelse med lidt crawling.

    Summiten er en crawler, med et mildt bash potentiale. håbløs racer.


  • #7   11. okt 2009 UNderholdningsværdien er efter min mening klart størst i en E-maxx eller Summit.

    Summit er ikke så hurtig, men er mægtig sjov at tæve rundt i en skov, og så kan man altid bruge 1. gearet til at kome fri, hvis det skulle blive nødvendigt.

    E-maxx er også en suveæn basher, med rigtig MT attityde. Den kører lidt hurtigere en Summit, men ellers synes jeg ikke køreegenskaberne er så forskellige. Køreegenskaberne forbedres dog dramatisk, med et andre dæk og hjul, feks. Proline 40 series.

    E-revo er efter min mening en kedelig bil. Den er alt for nem at styre, og så ligger den jo noget lavere end de andre. Det er selvfølgelig en fantastisk bil på alle punkter, som stor fan af MT´ere (og jeg købte E-revoen som erstatning for min E-maxx), så er det en trist bil.



  • #8   11. okt 2009 Tror du skal vælge en E-maxx, det har jeg i hverfald
    Jeg køre også en gang i mellem i skove og jeg siger dig den er sindsyg og mega sjov at køre med, og så kan den også holde til alle de hop og chrah

    det eneste måde jeg kom til at smadre et par bære arme var når den faldt fra en 3meters højde og rammer ned i asfalten sidlens med et hjul,



  • #9   11. okt 2009 Og når det sker, skifter u bare bærearmene til RPM, og så er du færdig med at bruge penge på bærearme.

Kommentér på:
summit vs e-revo vs e-maxx bash osv.

Annonce