{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. E-Revo VXL 1/16 {{forumTopicSubject}}

Kørte lige min første tur nogensinde med min nye E-Revo i går aftes - godt nok indenfor, men bedre end ingenting da. Havde sat den til Training Modfe, da det er første gang - NOGENSINDE - jeg kører med sådan en avanceret bil. Derfor kommer lige et par spørgssmål, som sikkert ikke betyder en ski', men jeg skal bare lige være sikker smiley
Nå, nok om det. Jeg fik startet den og drejet ildt på rattet, hvorefter den begyndte at sige sådan nogle sitrende lyde. Er dette normalt? Det håber jeg smiley Jeg kørte MEGET langsomt her inde i stuen, og jeg kunne da tydligt høre motoren sige sådan en pive-lyd Men ligeså snart den kom op i fart, forsvandt alle lydene. Når jeg kørte langsomt og drejede, sagde den også de der sitrer-lyde. Hvis jeg bakkede MEGET, MEGET langsomt, sagde den det også. Er alle disse lyde normale, når den kører så langsomt? Siger jeres også sådan? Som sagt, har kun lige kørt inde i stuen i maks syv minutter ;p

Mvh. en stadig meget følsom E-Revo ejer ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. E-Revo VXL 1/16
  • #2   27. okt 2009 Det er helt normalt,
    motoren bevæger sig i små ryk når den drejer rundt, men du vil opleve det som en glidende rotation for di det plejer at gå temmelig stærkt.
    Men når du køre langsomt vil du kunne se alle de små stød motoren for, lidt lige som en rigtig bil der står i tomgang smiley

    Den pippene lyd kommer fra at ESC´en sender strømmen ud i pulserende bølger indtil motoren er kommet rigtigt i gang.

    Når du en dag for fat i noget mere avanceret udstyr er der endnu flere lyde som kan forvirrer.
    Et par af mine biler siger en metallisk lyd når jeg bremser, lidt ligesom et sværd man hiver ud af skeden smiley
    Den lyd har fået flere folk til at kikke deres biler efter for at se om der sad noget i klemme smiley


  • #4   27. okt 2009 "Når du en dag for fat i noget mere avanceret udstyr er der endnu flere lyde som kan forvirrer.
    Et par af mine biler siger en metallisk lyd når jeg bremser, lidt ligesom et sværd man hiver ud af skeden smiley
    Den lyd har fået flere folk til at kikke deres biler efter for at se om der sad noget i klemme ;-)"

    Yup, det gør min E-Revo med EzRun 1:8 Combo når jeg bremser og den skifter fra rød til grøn (mener jeg det er ? ) smiley


  • #5   27. okt 2009 Allright, lige de svar jeg ville høre smiley
    Mange tak for hjælpen! smiley


Kommentér på:
Spørgsmål ang. E-Revo VXL 1/16

Annonce