{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

Nyt forum {{forumTopicSubject}}

Ja som det står i overskriften Nyt forum.
Ja så ville jeg høre om der er nogen af jer her inde der kender et forum hvor man kan få lov at opratte sin RC uden der skal stemmes om den...
FOR hvad er det for noget pis at finde på. det er da oki at man ikke må have en hjemme side til at stå og at det der med det skal være en man selv har..

Ja håber bare der er en der vil hjælpe mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt forum
  • #1   25. dec 2009 Ja, dem kender jeg masser af. Men det er kun en lille niche af alt RC-hobby.
    RCgalleri er jo med alt der har med RC at gøre.

• #2   25. dec 2009 Det skal være et der har med RC nito bil et gøre.

• #3   25. dec 2009 hvis du nu gjorde lidt ud af >galleriet< istedet for at bruge 2-5 billeder og et par linier tekst, så havde du jo som alle andre os sagtens fået oprettet dine biler. Selvfølgelig er der nogle der har lidt sjove idéer hvad velkomst/afvisninger angår. Men derfor er det stadigt meget let at få en rc-enhed herind.

• #4   25. dec 2009 Tass, The Slash Brother .
    Hjælpe-Administrator

Når nu jeg har købt mine biler som de står uden at vide så meget om dem er det jo ikke så let... Her inde skal man jo næsten selv bygge bilen op fra bunden før det er godt nok... nu har jeg lige fået 3 biler og har prøvet med de to og ikke nogen af dem er gode nok til jer her inde...

• #5   25. dec 2009 Paw - det er os fair nok du ik ved noget om dem. Men så må du ligesom kompensere lidt ved at bruge en ordentlig stak billeder.
    Du må selv kunne se at 2 billeder ikke har noget med et galleri at gøre. 5 billeder som du brugte ved buggien er selvfølgelig bedre, men viser ik ligefrem nogen form for interesse...
    Jeg forsøger bare at fortælle dig hvad du kunne gøre anderledes. Der er trods alt mange der bliver optaget dagligt.

Og nej, det har intet med bilerne at gøre, det har du fuldstændigt fejl fortolket.

• #6   25. dec 2009 jan A
    Så har jeg prøvet hvad du siger så lad os se...

• #7   25. dec 2009 Det med at stemme folk ind er kommet for længe siden, da folk bare fandt billeder på nettet og sagde det var deres egen bil, det var virkelig skod.. Så det er fint som det er nu..

Gode billeder, og den info du nu kan finde på dem, det er jo osse lovligt og søge rundt på galleriet for at finde info fra andre brugere som har samme bil..

Karsten

• #8   25. dec 2009 Man kan jo også lige finde andre profiler med samme bil
    og evt få ide til texten .det ville jo være en hjælp smiley

• #9   25. dec 2009 Størrelse:
    Skala
    længde cm
    bredde cm
    akselafstand cm
    frihøjde cm
    højde cm
    Dæk cm

og vad har den a Servo og Modtager og Batterier

alt de her kan du finde uden at have kørt med den

• #10   25. dec 2009 Jeg er enig med de andre, jeg har lige været inde og se på din RC enhed, og det har du ikke brugt meget tid på.
    Og jeg har svært ved at se hvorfor du er så vild med at vise din RC enhed når du ikke gider at tage billeder af den og skrive noget tekst om den.

• #11   25. dec 2009 Sauron L
    Kan du ikke læse den er ved at blive malet men er igan........!!!!!!!!

• #12   25. dec 2009 Der står i reglementet at man ikke må skrive "billeder kommer snart" som du har gjort. Derfor bliver du ikke stemt ind.

• #13   25. dec 2009 Paw S
    Så vendt dog med at oprette den til den er færdig lige som os andre.
    Tag den med udenfor i dagslys og tag nogle fede billeder af den så den er til at se.
    Skriv også noget mere om din bil, om ikke andet så længde, højde og brede og hvad der ellers er at sige om den bil.

Det der at der kommer mere, er ikke nogen god grund til at få den oprettet.

• #14   25. dec 2009 Jeg kom på dette forum for at vise hvad jeg har og ikke hvad jeg tror jeg har... jeg vil godt vis hvad det er jeg har lige nu... så kan i da se før og efter. man kan jo ikke visse noget jeg ikke har... Er et forum ikke til at få råd & hjælp, og til at visse hvad det er man har gang i frem.. Det her virker mere som om det kun må komme her ind når det er lavet...

• #15   25. dec 2009 vis dit projekt ikke er kør klar i nu er der jo et Fotoalbum til det

• #16   25. dec 2009 Hvem siger den ikke kan køre....

Men nok om det jeg ville bare høre om der er et sted for folk der har nitobiler.. og godt vil vise det frem...

• #18   25. dec 2009 Paw S
    Der er grupper her inde i dette forum som kun har med nitro biler at gøre og dem kan du melde dig til, så slipper du for os andre dummerhoveder smiley

Jeg tror du har misforstået noget, hvis du vil vise noget frem på internettet bliver du nød til at tage nogle billeder af din bil så man kan se hvad det er du har.
    Og så er det lige meget hvilket forum du er inde på, billeder og tekst er og vil altid være den eneste måde du kan vise noget frem her på nettet.

Kommentér på:
Nyt forum

Annonce