{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC Drag race
  • #1   2. jan 2010 Jo da det kan man det er vel kun hvis man skal køre mod hinanden at der er nogle regler der skal overholdes med hvilken klasse man kører i jeg vil gerne være med til at starte noget op her over i sønderjylland men igen hvis det er 1/10 så må en 402 meter bane som er en kvartermile jo blive på 40,2 meter eller hvordan klarer man lige det for der findes jo sikkert også andre størrelser i drag race

  • #3   2. jan 2010 Jan Mange tak for det link nu kommer jeg da godt nok på arbejde med mindre der findes en internationla lovbog om det også men man kan jo ellers bare følge de regler der er der

    J@n H Baner nu bor jeg i nærheden af Vojens og Skrydstrup der er der en masse rullebaner til deres flyveplads og en næsten nedlagt kaserne så der er ingen problemer med at få en 5-600 meter bane og samtidig er de jo igang i Esbjerg med at lave 1:1 dragrace så mon ikke der kan blive en lille plads der også hvis der er interesse nok


  • #4   3. jan 2010 har sgu lidt svært ved at gennemskue hvor min modified-fg hører hjemme i det der regelsæt... ved der findes et sæt andre regler mere men skal lige finde det..

  • #5   3. jan 2010 Ja det er da om at vide reglerne for de forskellige typer angående banelængder , bane bredder og så videre der må jo være forskel om det er 1/8, 1/10, 1/5 og så videre

  • #6   3. jan 2010 stor stor forskel har set på youtube at elbilerne har en meget kort bane ... og gider næsten ikk starte bilen for at køre 10-15 mtr... og vente igen på en ledig bane

  • #7   3. jan 2010 Da din chalenger går ud fra det er den du skal køre med er på bensin så må der jo være en ekstra bane til dem altså jeg kan da ikke forestillemig at man sådan en dag kun har en bane til alle bilerne

Kommentér på:
RC Drag race

Annonce