{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  st truck eller monster
  • #1   7. jan 2010 Det afhänger lidt af hvad du vil bruge den til.....

    Hvis du ville lhave en masse sjov i skoven/grusgraven/haven osv, saa ville jeg välge en Monster (ikke pro). Det er lidt en välte peter men SJOV at köre med.

    Stadium Trucken, den ville jeg nok välge hvis jeg skulle bruge den til at köre hjemme paa vejen eller andre steder hvor det ikke er mega ujävn. Den välter ikke helt saa nem som Monsteren. Jeg vil sige at det er en mellemtilg mellem en Monster og en Marder.

    Dog saa er der ikke den helt store forskel paa opbygningen at de 2 biler, jeg mener at det groft sagt kun er lidt dämpertaarne karosseri pinde osv. som er forskellig.


    (Hvis du der imod vil til at köre paa bane, saa glem alt om baade monsster og stadium. Der skal du have dig en Marder, Leopard eller en HPI. du kan til nöd bruge de 2 andre paa bane hvis du smider knopdäk paa den og leger lidt med olien i dämperne)


  • #2   7. jan 2010 jeg har en fg leopard
    og en hpi baja
    så bane kørsel er dækket ind

    det er bare til fis og balade i en kridt krav vi har


  • #3   7. jan 2010 Saa ville jeg uden tvivl välge en monster.
    Der er ikke nogen bil der er sjovere at täske rundt i en grusgrav med !!!!

    Jeg har ALTID ärget mig lidt de gange vi har väret i grusgraven...
    En leopard er bare ikke skabt til det, og dem med monster bilerne, DE hygger sig MAX....


  • #4   7. jan 2010 i en kridt grav

  • #5   7. jan 2010 ville også vælge en monster

  • #6   7. jan 2010 lyder godt har bare hørt at monsteren skulle være en vælte peter

  • #7   7. jan 2010 Det er den ogsaa sammenlignet med de andre.
    Men til at bläse op og ned af skraaninger, der er den vidst sjovest....

    Det med at den välter, det er vist mest hvis man pröver at köre hurtigt i sving o lign.
    En nitro monster er jo ogsaa en vältepeter sammenlignet med en nitro buggy.


  • #8   7. jan 2010 Jeg ville vælge monster, så kan du jo købe st hjul til hvis du vil det. Men der skal lidt mere til for at få monsterhjul på st

  • #9   7. jan 2010 ville også vælge en monster til det brug smiley det er den rigtig go' til

Kommentér på:
st truck eller monster

Annonce