628 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
31. mar 2009 Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
slash 4x4 {{forumTopicSubject}}
nu er der så mange der har spurgt mig om den nye slash ligger bedre på vejen eller om det er en vælte peter... men nu da vejret ikke rigtigt er til at testen den er det lidt svært at svare på, andet en jeg syntes den er bedre, men kan ikke sige hvor meget... så her er lige et link som jeg lige faldt over som viser at den ligger bare lidt bedre end 2wd...
http://www.youtube.com/watch?v=xIhqNxOgRMQ
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
Sne, gå væk... vi skal ud og ha vores egne erfaringer hehe
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
Men ja, det er tydeligt at se at tyngdepunktet ligger meget lavere end på 4x2eren
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
At den har et maks på 4s ændre ikke på at det først er på 4s den virkelig tar fat..
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.592
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
2650 er kun til 4s.
okt 2004
Følger: 276 Følgere: 265 RC-enheder: 3 Emner: 300 Svar: 2.592
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
Her er i øvrigt et eksempel på stock 4x4 på bane. Hvis vi lige ser væk fra den gule som nok ikke er ført af den mest erfarne... så ser den nu os ud til at ligge ganske godt der.
http://www.youtube.com/watch?v=7qHIEx3LcgY
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
Jeg ved nu ikke rigtigt med ham med den gule, hans stil minder mig om en eller anden....
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
:o)
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
Det var nu en anden jeg tænkte på... Tass og mig køre squ da skide godt bare se vores videoer, lander altid på hjulene og køre aldrig ind i hinanden...
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
det er da os KUN fordi du har skrevet til gud og hver mand for at få stemmer på din bil :o)
(Nej, det er ikke nu folk skal kigge på hvor mange... ehm... få der har stemt :-p)
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.722
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 25 RC-enheder: 7 Emner: 119 Svar: 1.131
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 21 RC-enheder: 11 Emner: 33 Svar: 268
slash 4x4