{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

LiPo til E-Revo VXL {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Fik for et stykke tid siden mine to LiPo batterier til min 1/16 E-Revo VXL. I dag fik jeg så sat LiPo cutoff til og alt det der og skulle til at sætte batterierne i, da det går op for mig, at de ikke passer helt ind i batteriholderen. Jo, altså.. Selve batteriet kan sagtens ligge i "kassen", men ledningen er for tyk til at kunne bøjes ind i det hul der, så kapslen kan lukkes. Med en lille smule vold lykkedes det da også at få lukket begge låger.. Men det kan da ikk være rigtigt, at det skal være så besværligt? Hvordan er jeres LiPo batterier? Passer de bare helt perfekt ligesom det medfølgende, eller har I også problemer med at få det hele til at passe, så kapslen kan lukkes? Og så opdager jeg også, at ledningen i batteriet har fået et lille hul i sig.. smiley Det udvikler sig forhåbentligt ikke til noget større..

Og så skulle jeg lige køre en kort tur med den inde i stuen, Så stopper den pludselig fuldstændig og begnyder at dreje - uden jeg gør noget. What`? og det gjorrde den to gange.. Nå, jeg fik den endelig udenfor og prøvede at køre lidt frem og tilbage.. Dog bremsede den ikke rigtig hver gang og så nogle gange barkede den bare helt vildt..

Ved ikke, om det er for uoverskueligt, men jeg er bare sindssyg skuffet lige nu.. Det er første problem, jeg har oplevet med min bil.. Det er bare sindssyg nedern, for jeg har brugt 1000kr. på disse to batterier inkl. fragt og told smiley
De er forresten hver på 7,4V og 2300mAh..

(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LiPo til E-Revo VXL
Kommentér på:
LiPo til E-Revo VXL

Annonce