{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
820 visninger | Oprettet:

er det ikke lidt underligt? {{forumTopicSubject}}

købte mig sådan en fin hpi baja 5T her i forgårs hvor jeg kørte cirka en halv tank på den (af den grund at det sneede ret vildt) gutten der solgte mig den spurgte om jeg ikke sku have nogen sand paddle dæk da de er rigtig gode til sne og jo det ville jeg da meget gerne smiley anyways kom så hjem efter den lille køretur og opdager så at malingen er krakeleret/skaller af flere forskellige steder på karossen, var så oppe med karrossen idag og så siger han "det kunne jo være pga kulden" så tænker jeg bare hvorfor han så står og spørger om jeg ska have paddle dæk til den fordi de er gode til sne hvis kulde ødelægger karossen? der kommer ikke en afgørelse før på mandag (argh kan ikke vente så længe! hehe) men det kan da ikke være rigtigt malingen skaller pga kulde kan det? :S ved virkelig ikke hvad der er rigtigt og forkert her men er ret sikker på det burde holde til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det ikke lidt underligt?
  • #1   21. jan 2010 ska måske lige siges at han udover det har ydet en rigtig god service for mig altid, men synes bare det her er lidt underligt og bliver godt nok lidt negativ hvis jeg bare får den karros igen smiley

  • #2   21. jan 2010 frank C:

    malingen sidder jo indvendigt i karrossen så der burde ikke komme andet end ridser jo. og har ikke bashet med den overhovedet den er jo ikke engang tilkørt så synes det er ret dårligt alligevel smiley og orker ikke til at skulle male karrossen når jeg lige har givet 8500 kroner for den og så sker DET? argh.


  • #3   21. jan 2010 kan det være vej salt?

  • #4   21. jan 2010 Lars S:

    håber jeg ikke det er, men det burde det vel ikke kunne gøre. ved faktisk ikke rigtig hvad der kan få malingen til at gøre sådan på cirka 10 forskellige steder i karrossen :S nu er min micro-t's motor også lige brændt af hehe så no more rc fun for me før på mandag smiley


Kommentér på:
er det ikke lidt underligt?

Annonce