{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt nye billeder af min Baja 5b :P
  • #1   3. feb 2010 Shit den er lækker:O

• #3   3. feb 2010 øh Oliver ... hvor skulle han ellers skrive det, hvis manden gerne ville have konstruktiv kritik af hans bil, som han sikkert har arbejdet med hele vinteren ... et forum er efter min mening et rigtig godt sted at: 1) søge råd og hjælp, 2) vise ting frem, 3) dele erfaringer, 4) VIderegive information om træf eller arrangementer, 5) "Mødes" med ligesindede

Morten - jeg har kigget og lagt en kommentar - sej dyt der !
    tænk ikke videre på Oliver sure opstød (måske grundet misundelse over han ikke selv har sådan en flot baja han kan vise frem - men nok om det)

Mvh
    Henrik

• #4   3. feb 2010 den er dælme lækker men er dog ikke så vild med den gule farve men det er vel en smagsag ;D

• #6   3. feb 2010 Syntes det er bedre med sådan et indlæg, i stedet for der er 17 der genopretter deres biler

• #8   3. feb 2010 Oliver, der skal være plads til alle's mening.
    Logmenteret bliver ikke læst så meget fordi der er en masse der ikke kan finde ud af pm'ere (det kender jeg INTET til XD) Så der kan man se folks logmenter i 10 min før der er 5 nye hvor de spørger: "peter, fik du pillet næse" heheh

• #10   3. feb 2010 Oliver: Jeg smed det ind under her, fordi jeg ik mener folk bruger Logmenter efter hensigten, men nærmere som en åben chat. Desuden så tjekker jeg aldrig selv logmenter, udover iunder min profil. Der kan jeg så se hvad folk (mis)bruger den til.

Ja, jeg ku måske ha lavet et foto album med den, og så havde folk set det på den måde. Men det blev det så ikke til. Ville heller ik oprette den på ny, da jeg også syntes det er ret nedern. Så valgte bar og skifte alle billeder, og så lave sådan et indlæg.

Iforhold til sådan et indlæg her, så finder jeg mere andre indlæg, såsom "Hvad er forskellen på en FG Marder og en MCD" Altså hallo, tjek RCG for billeder og tekst, søg viden selv

Slut herfra, og godnat folkens smiley

Kommentér på:
Lidt nye billeder af min Baja 5b :P

Annonce