{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af tamiya scania r620
  • #1   8. feb 2010 Min favoritopsætning kan du se på min profil, men jeg skal da også gerne lige nævne den her.

    Radioanlæg: Futaba FF7 2,4 gHz

    ESC: Servonaut M20+

    Lydmodul: Servonaut SMX

    Rotorblinkstyring: Servonaut BE8

    Motor: Integy Matrix Pro 75 turns.


    Mvh. Michael


  • Christian H
    Christian H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 8
    #2   8. feb 2010 mange tak for svaret
    michael


  • #3   8. feb 2010 Glemte lige at nævne at lysmodulet ER integreret i Servonaut M20+ og indeholder nærlys, fjernlys, stoplys, baklys samt blinklys.. Dog skal man selv montere alle dioder, der følger altså ingen formonterede dioder med til den type regulator..

    Mvh. Michael


  • #4   9. feb 2010 Jeg er enig med Michael >Skødstrup< B, Tamiyas eget lyd/lys modul er ikke meget værd.
    Det virker faktisk kun til en motor, nemlig 540 standart som ikke virker særligt godt i en lastbil.
    Udover det er jeg nu mere til BL motor system, da det giver en bedre trækkraft og kontrol af bilen.


  • #5   9. feb 2010 Sauron> har du prøvet at køre med Servonaut ESC i en lastbil? De er nemlig udviklet specielt til brug i lastbiler og modeller i den kategori, og jeg tvivler på, man får noget mere præcist og blødt fungerende end det. smiley

    Derudover er lysfunktionerne også indbygget i M20+, sammen med en sjov feature, kaldet "Tempomat" som nok bedst bare beskrives som "Cruise Control".. ret fedt at bruge, når man har vænnet sig til det. smiley

    Mvh. Michael


  • #6   9. feb 2010 Michael >Skødstrup< B
    Næ, det må jeg indrømme at jeg ikke har, jeg køre med det udstyr jeg bruger til crawlerne.
    Dvs, nar jeg sætter hastigheden, holder vognen den hastigheden hvis ikke hjulene skrider eller akslerne knækker smiley

    En anden ting er at sådan en fly motor med 12 poler har en høj trækkraft ved meget lave omdrejninger og har derfor også en meget rolig måde at køre på, og bremser ned og står stille når jeg slipper gassen smiley

    I Københavns model truck klub hvor jeg køre er der en del der køre med Servonaut og de er klart bedre end Tamiyas lyd/lys modul, men Servonauts ESC er ikke lige frem imponerende i forhold til det jeg køre med smiley


  • #7   9. feb 2010 Okay.. Måske skulle man prøve sådan en fartfætter engang? Så skal man jo bare finde på en andne måde at styre lyset på. smiley

    Mvh. Michael


  • #8   9. feb 2010 Fartfætter???
    Hæ Hæ, der er sku´ ikke meget fart over den motor, ca. 6500opm ved 7,4 volt.
    Jeg har prøvet at sætte et Tamiya lyd/lys modul parallelt med det BL sæt jeg kørte med smiley
    Køretid med Tamiya lyd/lys modul, ca. 30 minutter med et 2200mah batteri.
    Køretid uden Tamiya lyd/lys modul, ca. 2 timer med et 2200mah batteri.

    Det er lidt surt at et lyd/lys modul bruger 3 gange så meget strøm som den motor man har i vognen.
    Så jeg har tænkt på at droppe lyd/lys modulet og erstatte det med et almindelig lys sæt til 1/10 biler,


Kommentér på:
køb af tamiya scania r620

Annonce