{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brokhoveder.
  • #1   31. mar 2005 Det er for det meste ikke andet end brok og ævl der kommer ud af dem.

• #2   31. mar 2005 jeg har endnu ikke en bil men har gjort meget brug af forummet til vejledning og hjælp til valg af bil og denne mulighed vil du fjerne ved at gøre de skal have billeder for at komme ind og skrive.. og derfor er der nok en del som aldrig kommer igang fordi de ikke kan få hjælp jo..

• Søren M
    Søren M Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #3   31. mar 2005 Hej!

Jeg er med René her...

Der er da en funktion så man kan melde folk som misbruger sitet. Kan du ikke bare bruge den, hvis du syntes nogen opfører sig åndsvagt?

Søren

• #4   31. mar 2005 Det er der bare ikke noget at gøre ved. Admin svarer jo ikke på mails smiley

• #5   31. mar 2005 jeg syntes osse det er lidt unfair at folk kan stemme som ikke selv har en bil,

men om det er en race tin, QD, en off road, nikko, nitro, benzin, og så meget andet. syntes jeg ikke man skal dømme en bil lavere for de det er en billig en, uanset hva er det stadivæk en RC.

jeg har 4 QD biler og en nitro, mine QD er til sjov i stuen og udstilling, men jeg får tit den kommenter at du får 5 fordi det er en QD. hva er det for noget, den er da lige så meget RC som min nitro-

mange af de unge på sitet har jo ikke råd til en nitro, så derfor må de nøjels med en QD, og de er da osse ganske sjove. bare ikke til seriøst race. og hvis de har lavet deres QD rigtig rigtig flot ska de da have 7 alligevel.

jeg kunne da aldrig finde på at køre med min nitro i stuen, så derfor har jeg købt en masse billige biler til den slags sjov, og jeg har stylet dem rigtig meget for udseenes skyld og et par stykker har jeg tunet. og så det er ikke fair at stemme 5 fordi det er en QD.

det er jo det sammen hvis jeg giver en 5 fordi det er en billig nitro, og ikke en HPI, CEN eller en tekno kit osv osv..

• #6   31. mar 2005 det var en gengældelse fra min side !

• #7   31. mar 2005 jeg bedømte din bil ud fra hvordan du bedømte min bil,

man skal ikke dømme efter sin egen smag, da ingen har samme smag. det skal man gøre ud fra bilen som en enhed og hvordan den er sammensat, og om det hele spiller sammen, du gav mig 5, så kikkede jeg på din QD og syntes bestemt ikke den er lige så fed som elisen så derfor 4.

• #8   31. mar 2005 det er jeg osse ked af. jeg kunne godt se det ikke var dig det havde givet den kommetar alligevel men en anden, og jeg har Ædt den igen !

• #9   31. mar 2005 Kubik K> Det har du fuldstændig ret i, at jeg kører for hobbyimporten. Men det jeg kan ikke se at man skal skade andres foretninger ved at skrive det åbentlys i et forum. Så ville jeg hellere at folk skrev til hinanden pr. mail. På den måde ville man måske også undgå alt det mudderkast frem og tilbage mellem folk som egentligt ikke har med sagen at gøre. Folk glemmer jo også nogle gange at skrive hvad det egentlig er der er galt. Har flere eks. som jeg ikke lige vil nævne her, for at ungå sure miner.

Kommentér på:
Brokhoveder.

Annonce