578 visninger
|
Oprettet:
Brokhoveder. {{forumTopicSubject}}
Jeg har et spørgsmål til alle. Jeg forstår ikke at folk som kun har en profil, men ingen enhed oprettet kan skrive i forummet(bla. Poul Steen).
Carsten
mar 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 4 Svar: 52
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 330
mar 2005
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
Jeg er med René her...
Der er da en funktion så man kan melde folk som misbruger sitet. Kan du ikke bare bruge den, hvis du syntes nogen opfører sig åndsvagt?
Søren
okt 2004
Følger: 46 Følgere: 44 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 1.237
feb 2005
Følger: 26 Følgere: 25 RC-enheder: 11 Emner: 2 Svar: 20
men om det er en race tin, QD, en off road, nikko, nitro, benzin, og så meget andet. syntes jeg ikke man skal dømme en bil lavere for de det er en billig en, uanset hva er det stadivæk en RC.
jeg har 4 QD biler og en nitro, mine QD er til sjov i stuen og udstilling, men jeg får tit den kommenter at du får 5 fordi det er en QD. hva er det for noget, den er da lige så meget RC som min nitro-
mange af de unge på sitet har jo ikke råd til en nitro, så derfor må de nøjels med en QD, og de er da osse ganske sjove. bare ikke til seriøst race. og hvis de har lavet deres QD rigtig rigtig flot ska de da have 7 alligevel.
jeg kunne da aldrig finde på at køre med min nitro i stuen, så derfor har jeg købt en masse billige biler til den slags sjov, og jeg har stylet dem rigtig meget for udseenes skyld og et par stykker har jeg tunet. og så det er ikke fair at stemme 5 fordi det er en QD.
det er jo det sammen hvis jeg giver en 5 fordi det er en billig nitro, og ikke en HPI, CEN eller en tekno kit osv osv..
feb 2005
feb 2005
man skal ikke dømme efter sin egen smag, da ingen har samme smag. det skal man gøre ud fra bilen som en enhed og hvordan den er sammensat, og om det hele spiller sammen, du gav mig 5, så kikkede jeg på din QD og syntes bestemt ikke den er lige så fed som elisen så derfor 4.
feb 2005
mar 2004
Følger: 21 Følgere: 19 Emner: 4 Svar: 52
Brokhoveder.