{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

karburator {{forumTopicSubject}}

Hej hvad kan og hvad gør og hvordan virker en composite-body slide-type carburettor.

Her er den tekst der høre til: A huge composite-body slide-type carburettor enables the fuel to reach the combustion chamber without boiling away.

Men jeg kan ikke finde ud af hvad det er eller hvordan den/det virker.

Det er noget om en karburator fra HPI og det er noget jeg har taget fra HPI's hjemmeside, her er linket: http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=882&lang=en

Og det her er overskriften hvor teksten står under: Nitro Star F3.5 - New engine for more power! I teksten under det er her hvor det her står : A huge composite-body slide-type carburettor enables the fuel to reach the combustion chamber without boiling away.

Hej håber at i kan forstå lidt af hvad jeg mener.

Med venlig hilsen: Gorm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  karburator
  • #1   9. feb 2010 huge betyder at den er stor, composite-body betyder at den er lavet af noget andet materiale wnd aluminium, og slide type det er de fleste karburatorer

• #2   9. feb 2010 Hvordan virker en slide karburator?????????

• #3   9. feb 2010 En slide karburator som der henvises til at den sidder på de fleste nitro virker ved et glidsystem det vil sige i stedet for man har et gasspjæld der drejer for at give mere luft og dermed mere brændstof glider en slide ud for at give mere luft og mere brændstof hvor en servor trækker i slide (slæde) karburatoren sørger servoen for ved den anden at dreje spjældet

• #4   9. feb 2010 Der står at det stort set er en kaburator præcist lige som på alle andre biler.....

Salgsgas

• #5   9. feb 2010 Salgsgas eller ej alle 2 takter har det man kalder en slidekarburator om det såer det de mener med at det sidder på alle andre boler ja det må det jo være så for efter hvad jeg ved så har de flest rc biler denne form for karburator

• #6   10. feb 2010 Hej
    Ikke alle nitro-motorer har slide karburatorer. De mindre har en roto-type karburator.
    I min profil kan du se min hjemmeside, hvor der bla. er en artikel om hvordan en nitro-motor virker. Der er fine billeder der viser hvad en slide-karburator er, og hvordan den virker.
    Grunden til at man vælger et komposit ( typisk en type nylon ) til huset er, at det isolerer med varmen fra motoren så risikoen for, at nitro brændstoffet i karburatoren ikke begynder at koge, specielt lige efter at man har stoppet motoren ( for f.eks. at tanke ).
    Andre karburator huse er lavet af aluminium, som leder varmen...

Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

Kommentér på:
karburator

Annonce