{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Batteri oplader {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg er kommet til at købe, synes jeg, en lidt dyr lader og så vil jeg lige prøve at høre herinde om jeg evt. er kommet til at købe katten i sækken eller om den er god nok.

(link fjernet)

Jeg skal kun lade AA og AAA og det kan den jo fint klare.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Batteri oplader
  • #1   26. feb 2010 Hej Henrik,
    Opladeren ser fin ud, men jeg tror du har givet en smule overpris for den, i så fald, hvis du har det, er det ikke særlig meget....
    Meget fin lader.....
    Husk du kan bruge sider som Findpriser.dk. Der kan du se hvad andre ladere koster, og evt. hvis andre butikker har den fine lader du har købt, og ikke mindst se prisen på varen.

    vh. Frederik


  • #2   26. feb 2010 Findpriser.dk finder den kun hos batteribyen så det må jo være en fair pris.

    Blir sjovt at se om den kan sparke lidt liv tilbage i mine gamle, allerede kasserede, genopladelige batterier eller om den dismisser dem med det samme.


Kommentér på:
Batteri oplader

Annonce