474 visninger
|
Oprettet:
Traxxas E-Revo Brushless spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hej.
Står og skal købe en Traxxas E-Revo Brushless er dette en god bil ?
Hvilken slags batterier skal man købe samt lader ??
Tak
sep 2008
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 22 Emner: 15 Svar: 265
2 x Zippy flightmax 7,4v ( 2 x 2s ) 5000 mah. 30c som minimum, og skal det være rigtig vildt bruger du 2 x 11,1v ( 2 x 3s ) 30-40 c så skal du nok få den smadret hurtigt
Bare min mening
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
Det er en fed bil og den kører rigtig godt og kan tåle en masse. Reservedelene er billige og man kan få masser af hopup's til den
Her er et lille udvalg (hold dig dog fra alubæremarmene, der er RPM meget bedre og utroligt holdbare)
(link fjernet)
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 12 RC-enheder: 9 Emner: 5 Svar: 86
Andet kan komme senere.
apr 2007
Følger: 19 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Emner: 35 Svar: 1.149
BIlen køre godt, Men kender ikke til Mamba monster, Men mamba har lavet nogle gode motore.
Jeg har lige købt rpm til min, Og det ser ud til at være godt, Min er nu snart fuldkommen lavet op, Tror ikke der er noget std vis du tager fra diff huset, og ud mod hjulene, Og en del i chassiet er vist også lavet om.
Det swybar kit virker skide godt, Giver den virkelig en hel del bedre kørenigskaber, Så kan da klart andbefalde det, Men jeg vil da mene, at bilen også er sjov std, Og det er ikke det store must og købe dele til den, Det er bare mig som synds at den ville se flotter ud med det, også har sneen jo gjort sådan at jeg ikke kunne køre med den, Så skulle man jo lave noget andet. Og har altid gådet med nogle tanker om den, Ligesiden jeg fik min Revo 3,3 få 2 - 3 år siden, Så nu skulle det være nu
Traxxas E-Revo Brushless spørgsmål