{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas E-Revo Brushless spørgsmål
  • #1   5. mar 2010 Ja, det må man sige det er, jeg kan i hvert fald kun anbefale den.

2 x Zippy flightmax 7,4v ( 2 x 2s ) 5000 mah. 30c som minimum, og skal det være rigtig vildt bruger du 2 x 11,1v ( 2 x 3s ) 30-40 c så skal du nok få den smadret hurtigt smiley Jeg bruger 2 x 7,4v ( 4s )

Bare min mening smiley

• #2   5. mar 2010 Som jeg skrev til dig, så kører jeg med 2x7,4 v lipo i min, de gode og billige Zippy fra Hobbycity og så har jeg 2 ens Imax B5 ladere.

Det er en fed bil og den kører rigtig godt og kan tåle en masse. Reservedelene er billige og man kan få masser af hopup's til den

Her er et lille udvalg (hold dig dog fra alubæremarmene, der er RPM meget bedre og utroligt holdbare)
    (link fjernet)

• #3   5. mar 2010 Lad være med at opgradere noget, andet end at købe et http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/TRX-5498-Sway-bar-kit-Revo-E-Revo-front-and-rear-includes-thick-and-thin-sway-bars-and-adjustable-li__2631/ swybar kit.
    Andet kan komme senere.

• #4   5. mar 2010 Jeg ville sige, At der også er nogle andre fordele, Bla Steel aksler, Ikke noget man SKAL have, Ville bare andbefalde det.
    BIlen køre godt, Men kender ikke til Mamba monster, Men mamba har lavet nogle gode motore.
    Jeg har lige købt rpm til min, Og det ser ud til at være godt, Min er nu snart fuldkommen lavet op, Tror ikke der er noget std vis du tager fra diff huset, og ud mod hjulene, Og en del i chassiet er vist også lavet om.
    Det swybar kit virker skide godt, Giver den virkelig en hel del bedre kørenigskaber, Så kan da klart andbefalde det, Men jeg vil da mene, at bilen også er sjov std, Og det er ikke det store must og købe dele til den, Det er bare mig som synds at den ville se flotter ud med det, også har sneen jo gjort sådan at jeg ikke kunne køre med den, Så skulle man jo lave noget andet. Og har altid gådet med nogle tanker om den, Ligesiden jeg fik min Revo 3,3 få 2 - 3 år siden, Så nu skulle det være nu smiley

Kommentér på:
Traxxas E-Revo Brushless spørgsmål

Annonce