{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Nitro bil ud, el bil ind - hvilken? {{forumTopicSubject}}

Hej

Har lige sat min Bazooka til salg herinde, da jeg fatter absolut INTET af det nitro-værk.

Så vil tilbage til noget el bil i stedet.

** Budgettet er, tjaa, hvad end jeg kan få for Bazooka'en smiley **

Kan forstå på det hele, at det der "brushless" er det man skal gå efter - har jeg ret? smiley

Jeg vil gerne have en bil (SKAL være buggy) hvor jeg ikke føler mig "overmandet" af teknikken, som jeg gjorde med min Bazooka. Dvs, der skal ikke være noget der skal indstilles og alt det pis. Det skal bare køre smiley .. Havde, for lang tid siden, The Grasshopper, fra Tamiya, og den synes jeg var rigtig sjov.

Nu er jeg blevet ældre og der skal lidt mere fart på. Men princippet skal være det samme, der skal ikke være for meget "diller-daller", det skal bare køre, det skal kunne holde og det skal gå stærkt.

Men giv jeres bud, gerne med links, og gerne noget brushless smiley

Mvh Christopher N


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro bil ud, el bil ind - hvilken?
Kommentér på:
Nitro bil ud, el bil ind - hvilken?

Annonce