{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Nitro off-road, til nybegynder {{forumTopicSubject}}

Hejsa gutter og gutinder!
Jeg er blevet hook på denne sport (Er vel en sport). Jeg har besluttet mig for at inverster i en nitro off-road racer. Kan folk anbefale gode off-road racer af nitro typen.
Jeg er selv faldet over denne:
http://www.xenonproject.com/rc-trucks/nitro-gas/1-10-scale/redcat-racing-volcano-s30-red-p-432.html

Kan folk anbefale denne?
Vil også meget gerne høre om andre der kan anbefales inden for en prisklasse i nærheden af 1500 kr.

Mange hilsner Kenneth K


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nitro off-road, til nybegynder
  • #1   12. mar 2010 Køb en du er sikker på du kan få dele til.
    Jeg ville ikke købe en monstertruck, jeg ville vælge en truggy istedet.
    Prøv evt. at kikke på www.Hp-trading.
    De har også nogle fine biler, som de kan få dele til.
    Tror dog ikke du kommer ret langt for 1500,-
    Du er bedre tjent med, enten at skrabe nogle flere sammen, eller købe en brugt af et kendt mærke.
    Jeg turde ikke satse på en nitribil til 1500,- fra ny.
    Det er jo prisen på en fornuftig motor........


  • #2   12. mar 2010 Nå kan se de ikke har rc biler længere.
    Men prøv at søge på andre danske sider.
    Det er måske lidt dyrere, men også nemmere hvis der skulle være noget i vejen.


  • #3   12. mar 2010 Traxxas Revo kan anbefales

    Den er dog ikke helt i din prisklasse, men det er der råd for - jeg har en brugt en tilsalg smiley der skulle vi nok kunne finde ud af noget


  • #4   12. mar 2010 Andreas J: Det er vel også den eneste grund til at du nævner en revo, så du lige kunne prøve at komme af med den til Kenneth Kottal S :)?

  • #5   12. mar 2010 Selvfølgelig også den grund med den kan anbefales... spørg andre der også køre revo

  • #6   12. mar 2010 kik her engang, den er helt ny,rtr,
    http://www.rcgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=51396


  • #7   12. mar 2010 Den bil Mikael R linker til herinde er en fin bil har selv en og selv om den er lille da det er en 1/18 er den ikke at kimse af. Dog ligger den lidt over de 1500 du har sat af til dit nye projekt.
    Kvaliteten kan man heller ikke klage over da det er en Xray.

    Vil du op i en 1/10 eller 1/8 syntes jeg bestemt du skal vælge at spare noget mere op også få en bil som du kan få reservedele til som flere af de andre forslår. Det du så skal bestemme dig for hva du vil ha for en type bil. Skal det være en Monstertruck som du selv linker til eller en Truggy, måske en Buggy.
    Du skal tænke på hva du gerne vil, er du til bash eller vil du køre i klub.


  • #8   13. mar 2010 Hej Kenneth
    Hvis det er som sport du vil køre nitro-bil - altså på bane - vil jeg give Rene helt ret - køb en buggy eller en truggy. Al respekt for Traxxass Revo og hvad de hedder allesammen - men de er ikke beregnet til at køre på en bane, men til sjov og bashing på græsplænen.
    Køb en god brugt at et kendt mærke, hvor du til stadighed kan få reservedele samt råd og vejledning omkring justering og opsætning.
    Jan A har bare aldrig taget sig tid til at sætte sig ind i, hvordan en nitromotor virker og hvordan man justerer den. Det er ikke så svært - når man lige får det lært.
    På min hjemmeside - som du kan se i min profil - kan du læse en masse om nitromotorer og om, hvordan du justerer og vedligeholder dem.
    Til sidst vil jeg anbefale dig at tage ud i en klub og få en snak, nu her om ikke så længe når sæsonen rigtig begynder. Der er altid en flok venlige folk som er klar til en snak.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe


Kommentér på:
Nitro off-road, til nybegynder

Annonce