509 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "FG eller HPI"
FG eller HPI
Hey alle. Jeg står over for at skulle købe en benzinbil, men jeg er i tvivl om hvilken. Kan det betale sig at købe HPI i stedet for FG??? Kvalitet??????? Reservedelspriser???? Man får fx bedre ...
Hey alle. Jeg står over for at skulle købe en benzinbil, men jeg er i tvivl om hvilken. Kan det betale sig at købe HPI i stedet for FG??? Kvalitet??????? Reservedelspriser???? Man får fx bedre ...
Skrevet af: Thomas A - 27. maj 2008
hpi baja eller fg
Hej jeg har mig en dejlig hpi baja men overvejer at bytte den til en fg hvad synes i er bedst og hvilken fg vil anbefalde
Hej jeg har mig en dejlig hpi baja men overvejer at bytte den til en fg hvad synes i er bedst og hvilken fg vil anbefalde
Skrevet af: Matias B - 14. aug 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 59 RC-enheder: 39 Emner: 23 Svar: 750
Hvad skal du bruge bilen til?
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
Der er gode og dårlige ting ved begge typer/mærker. Ligesom der er ved mobiltelefoner - nogen er til Nokia andre er til HTC
Jeg har selv en HPI Baja 5T og Baja buggierne (5b feks,) vil til en hver tid blæse forbi mig på en bane (efter hvad jeg har erfaret) - men på stranden f.eks med masser af plads lammetæver min 5T de små buggier op og ned af klitterne. MEN - upgrades spiller også en kæmpe rolle, og hvordan du har sat bilen op, dæk osv osv osv ...
FG / HPI er rigtig gode mærker begge 2 - tag den du syntes bedst om eller har de egenskaber du skal bruge (FG har f.eks 4wd).
mvh
Henrik
apr 2008
Følger: 75 Følgere: 70 RC-enheder: 6 Emner: 11 Svar: 430
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 24 RC-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 137
fks vis du er ude at køre på bane og du for ødelagt en bærearm er der tit nogle der har sådan der har sådan noget med som du så kan købe og køre vider i sted for lege slutter fordi der ikke er nogle der køre med den samme bil og du der for måske ikke kan købe den del nede på bane...
har købt man koblinger til min baja 5b ss nede på bane
FG eller HPI baja