{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG eller HPI baja
  • #1   22. mar 2010 HPI Baja er jo en model. FG er et mærke (med mange modeller)

Hvad skal du bruge bilen til?

• #2   22. mar 2010 dette emne har været oppe 10000 gange - søg på "fg hpi" i forum og du får mange svar ... Med det sagt syntes jeg at det er en smags sag og man kan ikke sådan umiddelbart sige FG er bedst , HPI er bedst ...

Der er gode og dårlige ting ved begge typer/mærker. Ligesom der er ved mobiltelefoner - nogen er til Nokia andre er til HTC

Jeg har selv en HPI Baja 5T og Baja buggierne (5b feks,) vil til en hver tid blæse forbi mig på en bane (efter hvad jeg har erfaret) - men på stranden f.eks med masser af plads lammetæver min 5T de små buggier op og ned af klitterne. MEN - upgrades spiller også en kæmpe rolle, og hvordan du har sat bilen op, dæk osv osv osv ...

FG / HPI er rigtig gode mærker begge 2 - tag den du syntes bedst om eller har de egenskaber du skal bruge (FG har f.eks 4wd).

mvh
    Henrik

• #3   22. mar 2010 det kommer så meget an på hvad bilen skal bruges til, hvad dit behov er, hvordan du kan lide den skal køre.

• #4   22. mar 2010 jeg vil sige vis du skal køre i club med den er det en god ide at købe den model de køre med i klubben.

fks vis du er ude at køre på bane og du for ødelagt en bærearm er der tit nogle der har sådan der har sådan noget med som du så kan købe og køre vider i sted for lege slutter fordi der ikke er nogle der køre med den samme bil og du der for måske ikke kan købe den del nede på bane...

har købt man koblinger til min baja 5b ss nede på bane

Kommentér på:
FG eller HPI baja

Annonce