{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

E-revo 1:10 brushless vurdering {{forumTopicSubject}}

hej allesammen ville lige høre vuderingen af e revo brushless da jeg lige har haft konfirmation og måske ville bruge lidt penge på det? skriv lidt om den(helst fra nogle der ved noget og ikke bare linker til traxxas.com). har i haft problemer med jeres og hvlike?? skriv;)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E-revo 1:10 brushless vurdering
  • #1   13. apr 2010 En god bil, kører godt og er rimelig holdbar.

Køb den i USA eller England, køb nogle 2s lipobatterier hos Hobbyking, 2x3s lipo er lidt for vildt til at starte med og 2x2s er rigeligt til ca 70 km/t . Køb et komplet sæt RPM bærearme til den, de holder meget bedre end de originale. Køb nye hjul og dæk, da de originale har meget storballoneffekt ved højere hastigheder.

Kig rundt på forum'et her på de forskellige E-REvo'er og se hvad vi har lavet/opgraderet vores biler med.

• #2   13. apr 2010 Vurderingen af en std E-Revo eller en ombygget?
    Fra ny eller brugt?

Evt opret en annonce istedet.

• #3   13. apr 2010 Hvis jeg har opfattet spørgsmålet som John, så er min mening her:

1: Køb 2 ladere og 2 li-po batterier mindst!
    2: Køb nogle andre hjul. Evt noget fra Proline
    3: Køb Sway-bar kit.
    4: Du kommer hurtigt til at slide spoiler, karosse, skidplates, bagerste akseler og bærearme, så køb lidt af det og hav i reserve.

Hvis jeg skulle ud og købe en ERBE nu ville jeg gøre som overstående og så upgrader arme og bumbers til RPM's. Skifte til single servo, og Pro-line single arm evt. smide centerdiff i og et andet 2,4ghz anlæg! Fjerne overflødige ting, og upgrader diverse ting til alu og kulfiber.

E-Revo er efter min mening den bedste bil jeg har haft, og den er ret gennemtænkt!
    Mange herinde har knækket en masse dele, men jeg har sjovt nok kun smadret 3 drivaksler ialt på mine 2 E-Revoer (Mamba 2200kV og EVX-2). jeg kan faktisk kun sige godt om den, og med lidt træning er den rigtig god at jumpe med og køre på bane med. Eneste minus jeg lige kan se er slør ved brug af TRX 17mm converter, og lang ladetid for at køre 1 opladning (2 batterier). Men når man sidder med bilen og kigger lidt på den finder man hurtigt ting man kan forbedre, ændre eller gøre diverse på/af-monteringer nemmere fx motor, spur og pinion.

Man kan skrive en hel stil om den, men ^^ er hurtig hvad jeg kunne finde på..

• #4   13. apr 2010 tusind tak til john J
    og til smashbash kan jeg sige at jeg køber den fra ny.. og nej jeg opretter ikke nogen annonce da jeg ikke skal købe nogen herinde fra da det kun er gået godt 1/3 gange

• #5   13. apr 2010 hvad er sway bar kit?? og jeg har allerede proline dæk og convertere;)

• #6   13. apr 2010 Swaybarkit gør at din E-Revo bliver lettere at styre når du kører på bane f.eks. , selvfølgelig hvis det bliver indstillet rigtigt smiley

Man kan købe et fra Traxxas som er nogenlunde og så et bedre fra Techno (mener jeg det hedder)

Her er det fra Traxxas
    http://www.wheelspinmodels.co.uk/car/item/TRX-5498-Sway-bar-kit-Revo-E-Revo-front-and-rear-includes-thick-and-thin-sway-bars-and-adjustable-li__2631/

Wheelspin i England er et sted jeg kan varmest anbefale, de har mange ting på lager og der kommer ikke told, moms , men kun lidt porto/fragt på. Hvis delene står som ikke på lager, så får de dem hurtigt.

• #7   13. apr 2010 Her er Swaybarkittet fra Tekno
    http://www.impaktrc.com/product_info.php?cPath=22_360&products_id=1597

• #8   14. apr 2010 Jaah, har jeg da godtnok ikke brushless edit.
    Men min er så konverteret til at være tilsvarende på nær vingen og karossen så vidt jeg lige kan se.

Men ja, centerakslen er et svagt punkt! den bør skiftes til stål.
    Og dækkene er LORT
    Så er axelcarriers ikke helt optimale std.

Men derudover kan du faktisk godt købe en e-revo BL edit og have en del fornøjelse af den standard. Synes godtnok ikke jeg ville gå ud og købe et ton RPM og swaybar-kit, samt uendelige mængder af alu og andet gejl, med mindre det er en reel forbedring af std.
    Jeg har endnu ikke knækket en bærearm og jeg har da ellers ikke skånet min bil.
    Så generelt skal du egentlig bare have bilen hjem, evt. stålaksler og så noget batteripower.

Så skal du nok finde ud af hvad det er noget lort, og hvad der er okay.
    Pas på med alu, det er ikke alle steder der er lige godt.
    Når du så bliver træt af std. sendersystemet kan du opgradere til noget ordenligt, det originale fungere faktisk okay. std. servoer er en smagssag, jeg vil sige de er for langsomme.
    Og servosaver fjederen med fordel skiftes til heavy duty, da den std. er lidt blød i det.

• #9   14. apr 2010 Og hvis du smadre en driv aksel,, så enten juster sin slipper eller skift til dem fra SUMMIT. Hold dig fra CVD's smiley

• #10   14. apr 2010 Hvad er der galt med CVD's

• #11   14. apr 2010 CVD'erne fra Traxxas kan ikke holde til 6s lipo, der holder akslerne fra Summit bedre.

• #12   14. apr 2010 Jeg kører med 6 cells og ligeledes gør ham jeg kører sammen med, og de kan godt holde. Det største problem er at der man skifter til stål, så kan det godt tage et diff. da det flex der er i akslerne forsvinder.

• #13   14. apr 2010 Synes ikke de er ret stabile at køre med, lige før de er for tynde. Og hvis du lander hårdt kan de hoppe ud af cuppen, eller cuppen knækker midt over.

• #14   14. apr 2010 Jeg har set en aksel hoppe ud en gang, resten kan jeg ikke stå ved.
    At de er for tynde er vrøvl, og at koppen knækker midt over er set en gang ved ham gutten der lige havde købt dem. Det tyder på produktionsfejl, eller fejl i anvendelse.

• #15   14. apr 2010 oka.. tak for alle svar, har jo lidt penge i overskud så måske var det noget med e-revo.. jeg bruger ikke for mange penge på opgraderinger før jeg har fået lønnen ind på kontoen;)

• #16   14. apr 2010 Det er bestemt ikke en dårlig bil, så held og lykke med den!

• #17   14. apr 2010 har ikke købt den(endnu)

• #18   14. apr 2010 Det var også mest rettet på at du havde planer om det.

• #19   14. apr 2010 hehe oka.. men tak for hjælp. hvis jeg køber en regner jeg med at det bliver i nykøbing rc/traxxas.dk da jeg ofte kommer forbi der og derfor kan få hjælp..

• #20   14. apr 2010 Det er selvfølgelig rigtigt, men det koster også mere.

• #21   14. apr 2010 Hey en revo er en fed ting, og man skal opgradere efter behov, swaybar tja, rpm skifter man til når de alm knækker, cvd`s ja men ikke traxxas jeg kører med 8 mm kødben fra ue det funker, trækaksler absolut ikke traxxas, de hopper ud af dogcarrieren og plastic akslerne holder helt fint så længe der ikke er hul på den blå manchett, (så kommer der skidt ind i )
    Center- diff er en god ting ikke så meget weelies men regulær fart,
    puha jeg ku blive ved, og man ka købe sig fattig i de rigtige stumper
    Brian

• #22   15. apr 2010 hehe oka.. putter nok også mange af min revo's opgraderinger over på;)

Kommentér på:
E-revo 1:10 brushless vurdering

Annonce