{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  guide til luft filter??
  • #1   24. apr 2010 skal nok se om jeg kan få lavet en i næste uge

• #2   24. apr 2010 mange tak. så må du lige smide en besked når du har lavet den smiley

• #3   24. apr 2010 godt med olie på filteret og så ned i en pose og klem det ind i filteret, og det overskydende ud

• #4   24. apr 2010 Den Søren beskriver er den nemmeste og bedste måde efter min mening, plus så får du ikke skidtet på fingerne, og du har et minimal spild af luftfilter olie.

Husk du kun må klemme og ikke vride filtret smiley

• #5   24. apr 2010 jeg tager alle de filtre jeg får og alt det olie jeg får kommer det hele ned i en pose (kun inderfilter) og klemmer de lidt rundt så det er fordelt i alle filtrene og så kan de bare blive liggende i den pose til man skal bruge dem

• #6   24. apr 2010 Hejsa. jeg ved ikke om min måde er den rigtige. smiley jeg jeg plejer bare og bruge WD40 og spraye det ind i og presse det ud. når det er rigtigt beskidt plejer jeg ligge det i blød i mild sæbevand også tørre det helt og give den en tur med WD40 igen. og syntes det virker helt fint:)
    Self. vil prof olie filter olie være at fortrække men når man er en nærig Nordjyde som mig finder man den billigste løsning:)

• #7   25. apr 2010 Jeg tror da nok det er ganske udmærket i mine unge dage 70érne der rensede vi de oliefyldte luftfiltre i petroleum eller renset bensin alt efter hvilket værksted jeg arbejde på og så bagefter brugte vi en fed 80 olie lige så fed som gearolie men dette var så kun til at holde fluer og lidt midre partikel på afstand så du kan da sagtens gøre det med wd 40 dog har wd 40 det med at tørre ud så jeg ved ikke hvor vedvarende virkning det har i forhold til rigtig air filter oil som er lidt tykkere

Kommentér på:
guide til luft filter??

Annonce