{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Ny båd efter konfirmation {{forumTopicSubject}}

Jeg skal snart konfirmeres (1.maj) så jeg går og overvejer at købe en båd, båden skal være el og den skal have et godt optræk eller hvad man siger og må gerne sejle rimelig hurtigt / have brushless, den skal kunne tåle saltvand da jeg bor lige ude til havet har ikke noget bestemt budget og den skal helst være RTR eller noget i den retning, har haft en Kyosho før, men så sejlede jeg ind i bølgen og den vendte rundt og ups så døde den.
-Håber nogle kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny båd efter konfirmation
  • #1   24. apr 2010 Traxxas både de er fede og de er RTR, dog er den ikke BL

• #2   25. apr 2010 Har kigget på dem, syntes bare det er lidt ærgerligt at de er så "langsomme" i forhold til andre som jeg har kigget på, jeg har kigget meget på de her 2 (link fjernet)
    og den her (link fjernet)
    ved bare ikke helt hvad forskellen er på dem og hvad minus og plus der er ved dem, er der ikke nogle andre du kunne anbefalde og ved du om de kan klare saltvand de fleste af de både smiley

• #3   25. apr 2010 Tja det ved jeg heller ikke men syntes nr. 2 ser ret kåd ud. Men også nr. 2 der skriver de at både motor samt ESC er vandkølet ved nr. 1 skriver de kun at motor er vandkølet. syntes også nr. 2 er lidt federe men der ska nok være dem som kan vejlede dig meget bedre smiley

Kommentér på:
Ny båd efter konfirmation

Annonce