{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

hjælp til ballancer {{forumTopicSubject}}

hejsa.. jeg kan simpelthen ikke få min ballancer til at virke så jeg kan lade mit batteri.

her lige først et link til billedet a mit setup :
(link fjernet)

Jeg har ingen anelse om hvad jeg gør forkert, men kan lige beskrive hvad det er jeg gør, så kan en eller anden forhåbentlig fortælle mig hvad jeg gør galt..

1. Nr 1 på billedet, jeg forbinder stikket fra batteriet til det lille stik hvor der står 2S på den ballancer dims ( kan ses på billedet ) herefter blinker den lille lampe i toppen hvor der står lipo 3.7v

2. derefter forbinder jeg stikket fra batteriet ( nr 2 på billedet ) inden for 12 sekunder som der står på papiret til ballanceren, derefter lyser celle 1 lampen og celle to lampen ( eller de blinker, er ikke helt sikker, men hvis de blinker er det i enormt hurtige intervaller)

3. derefter trykker jeg start på min lader ( jamara x-peak 220 ) som er sat på lipo 4000mAh og 7.4v, hvorefter den bare bipper og skriver "no battery"

jeg fatter bjælde, og er ved at gå ud a mit gode skind. Kunne en rar person måske forklare mig hvad jeg ikke har fattet, og guide mig i retning a hvordan h.... man lader et batteri ??

på forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til ballancer
  • #1   27. apr 2010 Det er ikke laderen det er galt med det er indstilling af din ballancer der er galt med, jeg er ret sikker på den skal stå på slave S istedet for master M
    http://www.hyperion-eu.com/public/manuals/LBA10-A123-Manual-DA.pdf

• #2   27. apr 2010 mhm men når jeg læser den manual forstår jeg det som om at slave er til, når/hvis man bruger 2stk lipo ballancere skal den ene være master og den anden slave ???

anywayz, jeg har som sagt ikke forstand på det.. kan der ske noget ved jeg prøver at sette den til slave og prøver at lade ?

• #3   27. apr 2010 Der står ihvertilfælde at hvis den skriver no batteries så er det fordi den ikke kommer igennem og det er jo efter min mening fordi denanden sjk´kal lade så jeg er sikker på den skal stå så strømmen går lige igennem den så sæt den til slave det skulle der umiddelbart ikke ske noget ved

• #4   27. apr 2010 jamen hvis du ser den manuall du har linket, aller øverst, hvor der er et billede at ballanceren, der er en pil mod "master/slave" og der står omskifter med to stjerner " ** " og lige neden uner i linien med to ** står der "kabel skal forbindes mellem 2stk LBA10" ?? det skal jeg bare ignorere eller ?
    (er lidt nervøs for at smadre batteriet jo, ved at lade det uden om ballanceren eller noget)

tjah jeg er godtnok forvirret, hvorfor er edr ikke bare en startknap ?

• #5   27. apr 2010 JA eller lige som min dn kan balance uden at der er strøm til og så kan jeg lade ved siden af det kan jeg bedre lide er du sikker på den ikke kan balance uden at den skal have strøm ja uha jeg er da heller ikke meget for sådan noget jeg tror vi skal vente til der kommer en der kender detn balancer du har der, så vi ikke brænder noget af

• #6   27. apr 2010 Den kan godt balance dine batterier uden den skal have strøm der skal den stå som stand alone, så skal den stå som master og lysene vil blinke med 1 sekunds intervaller indtil den er færdig så kan du jo bare bruge din X-Peak 220 som alminde lipo lader

• #7   27. apr 2010 jo den skulle nok kunne ballance passivt, men jeg aner ikke noget om det. skal jeg lade batteriet op uden ballanceren og så ballance det bagefter eller ?
    jeg troede batteriet skulle lade op GENEN ballanceren ?
    og hvorfor djævlen blir den bare ved med at skrive "no battery"

jeg leder sq stadig efter start knappen heh

• #8   27. apr 2010 Jeg plejer at sætte min balancer til før og lade den være monteret samtidig med jeg lader

Kommentér på:
hjælp til ballancer

Annonce