{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

er lidt i tvivl... :s {{forumTopicSubject}}

Hej RCgalleri...
jeg står og skal til og igang med at invistere i en RC bil... har brugt et par uger på at bare sidde og sætte mig ind i de forskellige ting der er at sætte sig ind i... men jeg er lidt i tviv om hvad jeg burde starte med af undervogn... det står mellem HBX modellen, sniper modellen og TT-01... som sagt ville jeg gerne høre jeres mining om hvad jeg burde vælge, har kørt med en af mine venenrs HBX'er... og har i flere år kørt med diverse fjernstyret biler, og lidt med helikoptorer...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er lidt i tvivl... :s
  • #1   12. maj 2010 hbx er nok den dårligste (:

• #2   12. maj 2010 En Tamiya det ved man da hva er

• #3   12. maj 2010 HBX er den billigste og en ok bil til at begynde med,
    Den er ikke så "genial" i drivlinjen, der er mange tandhjul og det giver en del tab. reservedele er lette at få fat og den kan opgraderes lidt, ikke det vilde men gode lejer og lidt fedt i tandhjul gør en stor forskel,
    TT-01 koster fra 999.- i sammel selv og ca1500 i XB kit og så skal der lader, batteri og div til så den løber op i ca 2000.- men her er drivlinjen OK den er optimeret i forholdt til HBX, men stadig med tandhjul som larmer lidt og ikek en std 48dp tandhjul, hvilket begrænser valget af motortandhjul.

Så kommer vi til sniper.
    1199.- RTA +batterier her får man en bedre bil end TT-01 (min mening)
    Tandhjulene er std 48DP så der er frit valg i alle butikker med motortandhjul. Motoren sættes i et beslag som er frit justeret og ikke fastlåst i huller som TT-01 dæmperne er bedre end tt-01 og bilen er kompatibel med mange dele fra TT-01. samt et hav af fede opgraderinger til fornuftige priser.
    Jeg e rved at lægge sidste hånd på min opgraderings tur af min sniper og jeg syntes den er lækker at arbejde med.

Til sidst syntes jeg du skal købe den som kit, og samle den selv.
    Så kan du nemlig samtidig opgradere bilen uden at bruge tid på det senere
    Jeg vil anbefale dig:
    Alu kardan
    Center Outdrives i stål.
    og steering rack alu,
    3 gode og lækre opgraderinger, som er et must hvis motoren er/bliver til en vildbasss med over 13T brushless..

• #4   12. maj 2010 Jeg vil sige at du skal vælge mellem Tamiya TT01 og Nanda Sniper

• #5   12. maj 2010 altså skulle snipern ikke være en bedre model af TT-01, Så siger det vil sig selv.

Lars G, Det hedder vist mindre end 13 T, Vis det er højere så er det jo Fx 15 T, Vis du forstå smiley

Kommentér på:
er lidt i tvivl... :s

Annonce