{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

savage xl vs. savage ??? hmm {{forumTopicSubject}}

Hej rcgalleri...

Står og vil have mig en nitro bil igen smiley

og det skal måske være en savage.. men hvilken i savage klassen er bedst og hurtigst???

Jeg har kigget meget på den savage XL 5.9, kan den anbefales?

men hvad med 46'ern er den hurtigere... ?

Mvh Molberg smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savage xl vs. savage ??? hmm
  • #3   15. maj 2010 hvad er en flux??

    holder de gamle bedst? d:

    vil hellere have 5.9'ern smiley


  • #5   15. maj 2010 Ville nu tage Fluxen.
    Skulle være en af de bedste RTR Trucks ever, og med Castle's teknik i ESC og motor kan det ikke gå galt. Faktisk har Flux sættet (TORK 2200kV og BLUR 120A) en mindre fejl procent end når sættet hedder Mamba Monster. Dvs næsten ingen defekter på FLUX sættet.
    Og FLUXen trækker som en sindsyg bare på 4s. Allerede der render dem ca 80-100 km/t, og med 6s... tja opgivet til 120+ km/t smiley
    Du bliver glad for den hvis du køber Fluxen!


Kommentér på:
savage xl vs. savage ??? hmm

Annonce