314 visninger
|
Oprettet:
låg til e-revo bl edt. dæmper {{forumTopicSubject}}
har ødelagt låget til min e-revo er der nogle der ved hvor man kan købe et i alu Mvh. Jesper
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
http://www.traxxas.com/products/electric/erevo5608/trx_erevo5608_parts.htm
Faktisk kan sådan en reservedels liste findes til rigtigt mange forskellige biler, både traxxas, axial, HPI etc. hent dem, og søg efter det i mangler. LANGT lettere og hurtigere end at spørge her efter hver enkelte reservedel.
Derudover betaler man altså netop for denne service ved forhandlerne, og de fleste henter det hjem de ikke har.
Selvfølgelig skal vi hjælpes ad, det er både vigtigt og lærerigt. Men de her basiske ting er altså så simple at det er spild at oprtte tråde om det. søg efter det for filan da
Ikke ment direkte til dig Jesper, men mere generelt. Syntes folk er lige lovligt dovne engang imellem :o)
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 25 RC-enheder: 7 Emner: 119 Svar: 1.148
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 8 Emner: 27 Svar: 1.851
apr 2007
Men så start med at gennemgå f.eks. towerhobbies reservedels liste til den, os selvom du ikke vil handle derfra, så kan du finde reservedels nummeret derfra, og søge på det marked du vil købe fra. Bare husk at få producent nummeret, og ikke forhandlerens nummer.
apr 2007
Mon ik os vi havde nogle dovne perioder i vores yngre dage
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 17 RC-enheder: 10 Emner: 19 Svar: 680
Synes det er en generel sygdom at alle folk tror alu er langt bedre til alle formål. Chancen for de når at smadre mange af dine shock caps, er minimal, så køb et par i reserve, så tror jeg du er garderet i længe.
Min e-revo har været udsat for lidt af hvert, og jeg har ikke ødelagt en shock cap, sidst jeg kørte tog jeg godtnok den rod-end, men det var også totalt hasarderet kørsel
sep 2008
Følger: 14 Følgere: 25 RC-enheder: 7 Emner: 119 Svar: 1.148
har kigget towers sider igennem men kan ikke finde en
låg til e-revo bl edt. dæmper