{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  låg til e-revo bl edt. dæmper
  • #1   25. maj 2010 her finder du den komplette parts liste til bilen. Så er det ellers bare at finde den ting frem du mangler, tage reservedels nummeret, og så søge efter dette hos de forskellige forhandlere.
    http://www.traxxas.com/products/electric/erevo5608/trx_erevo5608_parts.htm

Faktisk kan sådan en reservedels liste findes til rigtigt mange forskellige biler, både traxxas, axial, HPI etc. hent dem, og søg efter det i mangler. LANGT lettere og hurtigere end at spørge her efter hver enkelte reservedel.

Derudover betaler man altså netop for denne service ved forhandlerne, og de fleste henter det hjem de ikke har.
    Selvfølgelig skal vi hjælpes ad, det er både vigtigt og lærerigt. Men de her basiske ting er altså så simple at det er spild at oprtte tråde om det. søg efter det for filan da smiley
    Ikke ment direkte til dig Jesper, men mere generelt. Syntes folk er lige lovligt dovne engang imellem :o)

• #2   25. maj 2010 Ja det ved jeg godt! Men det er jo std og ikke alu

• #3   25. maj 2010 Hvor frækt af dig Tass, forlange at generation give me, skal gøre noget selv, når man kan få andre til at gøre det får sig, tsk tsk smiley

• #4   25. maj 2010 se det er jo et helt andet problem.. troede faktisk TRX selv havde lavet alu caps.. min fejl.

Men så start med at gennemgå f.eks. towerhobbies reservedels liste til den, os selvom du ikke vil handle derfra, så kan du finde reservedels nummeret derfra, og søge på det marked du vil købe fra. Bare husk at få producent nummeret, og ikke forhandlerens nummer.

• #5   25. maj 2010 Lars S
    Mon ik os vi havde nogle dovne perioder i vores yngre dage smiley

• #6   25. maj 2010 Hvis jeg var dig ville jeg klart holde mig til de std. hvis det er lavet i alu er risikoen for det bliver utætte er rimelig stor.

Synes det er en generel sygdom at alle folk tror alu er langt bedre til alle formål. Chancen for de når at smadre mange af dine shock caps, er minimal, så køb et par i reserve, så tror jeg du er garderet i længe.
    Min e-revo har været udsat for lidt af hvert, og jeg har ikke ødelagt en shock cap, sidst jeg kørte tog jeg godtnok den rod-end, men det var også totalt hasarderet kørsel

• #7   26. maj 2010 ok fik bare af vide af en da den knæggede at det skete tit ved godt alu ikke er lige godt alle steder på bilen fx bærearme er det ikke godt

har kigget towers sider igennem men kan ikke finde en

Kommentér på:
låg til e-revo bl edt. dæmper

Annonce