{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Anders Buske N
Anders Buske N
Tilmeldt:
20. jan 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Valg af onroadbil til nybegynder. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg står og skal til at købe min første onroadbil. Jeg vil godt have en som både kan køre bane, og drift..
Men hvad skal jeg vælge?? Jeg overvejer at købe en sniper og få den opgraderet, men hvad kan der betale sig at opgradere med det samme??
Eller skal jeg hellere gå efter en tt01? eller noget helt andet?? Prismæssigt skal vi ikke alt for højt op, men hellere betale lidt mere og få noget iorden første gang


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af onroadbil til nybegynder.
  • #1   3. jun 2010 jeg ville prøve en sniper. Prøv standardt først så finder du hurtig ud af hvad der skal skiftes.
    Men ville tro du måske skulle skifte center akslen til Alu/Kulfiber og styrtøjet til alu


  • #2   4. jun 2010 Gå efter en brugt touringcar. Prisen er ca. det samme som en Sniper med diverse opgraderinger. Men den kører meget bedre og har flere indstillingsmuligheder.

  • #3   4. jun 2010 Flere muligheder. En brugt touringcar er ikke for heldig til at køre på villavejen da de typisk er med remtræk. En bil som Tamiya TB03 er fornuftig til begge dele, ganske holdbar og har masser af muligheder for setup.
    Sniperen er også en god mulighed.


  • #4   4. jun 2010 da jeg selv er stort set nybegynder startede jeg med en HBX, der gik så kun en uge eller 2... så kom der byt til nyt og jeg fik mig en sniper istedet for... den er jeg rigtig glad for og den køre skide godt, selvom den ik er opgraderet endnu... jeg ville sige at du skulle tage en sniper... specialt hvis du også gerne vil køre lidt og træne på vejen der hjemme... en sniper kommer du nok ik helt galt i byen med... bare min mening... smiley

  • #5   4. jun 2010 gå efter sniper bilen,
    Her er der lidt setup tips til hvis du vil kører lidt på bane, det kan også sagtens bruges når du skal drifte.


  • #6   4. jun 2010 hov smiley glemte linket..

    (link fjernet)


  • #7   4. jun 2010 det var sq et link jeg også kunne bruge... smiley

  • #8   4. jun 2010 Holte Modelhobby har lige lavet deres egne onroad biler! Du kan købe en for under 2000 kr. Dem burde du kunne bruge til både drift og onroad, og de ser rigtig fede ud! De er ikke på hjemmesiden endnu, men de har dem i butikken.

  • #9   4. jun 2010 Tak for de mange svar.. Den kommer også til at køre på asfalt, så jeg hopper på Sniperen.. må se om jeg ikke kan få tid til at kigge forbi morfar i løbet af næste uge smiley

  • #10   4. jun 2010 Jeg har en Corally RDX det er en touring bil lavet i carbon og alu, den kører langt bedre end en Sniper! Den er RTR minus batteri & lader

    Skriv hvis du vil have nogle billeder, så kan jeg tage nogen og maile dem..

    Prisen er 1.400 + evt porto

    Mvh Peter

    Ps. Hvis ikke min RDX falder i din smag, så køb en anden brugt "pro" touring car, du får SÅ meget mere bil for dine penge. smiley


Kommentér på:
Valg af onroadbil til nybegynder.

Annonce