{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Køb af Hydro båd hjælp!!!!!! {{forumTopicSubject}}

hej jeg har planer om at købe en hydro båd med nitro motor jeg ville høre om der er nogle som har lidt erfaringer med dem jeg har kigget lidt på de her 2 stk

denne her har 21 motor samt pistol fjernstyring den synes jeg selv er meget tiltalende og billig

http://www.nitrocar.dk/budweiser_nitro-p-402.html

men der er osse denne her til lidt flere penge men er den så osse bedre motoren er lidt mindre men en os motor og radio anlægget er ikke så fedt synes jeg...

http://hobbyfly.com/baade-tilbehoer-246/aquacraft-u-18-miss-vegas-hydroplane-rtr-2516.html

sidst hvor får man forskellige skruer/propel samt Ror og diverse gejl til disse både.... håber i kan hjælpe derude evt andre hydro både som let kan købes og i den prisklasse må osse gerne foreslås

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Hydro båd hjælp!!!!!!
  • #1   16. jun 2010 hej jeg har ikke personlig erfaring med nogle af de både men jeg tilbragt rigtig meget tid på et amerikansk forum der havde de rigtig mange miss vegas og med en del tweaking fik de dem op på 70 km/h med tunings motor i ( 18 -21 ) men ham gutten der tunede er stoppet igen... men en OS 21VZ-M Turbo vil gi dig ca 75 km/h i en miss vegas så skal du osse spartle og slibe alle kanter der har kontakt med vandet, ellers bliver den alt for ustabil... hvis det var mig ville jeg vælge en miss vegas da jeg syntes den ligger bedst på vandet... std båd sejler imellem 45-50 km/h..
    med hen syn til skruger skal du bruge en octura x440 måske nummeret større jeg er ikke sikker!!! Og alt efter om du montere en større motor så hold dig til den serie fra octura...

• #2   16. jun 2010 Man skal forøvrig osse montere turnfin's på bådene!!

• #3   16. jun 2010 okay tak for hjælpen det guider mig lidt i den rigtige retning

Kommentér på:
Køb af Hydro båd hjælp!!!!!!

Annonce