{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

e-revo {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg har købt en E-revo til min søn. Modellen med 2 x titan motor. Hvad for nogle batteriér skak man købe? Helst lipo jo større jo bedre, hvis motoren kan klare det.

Med tiden skal vi have børsteløs motor i. Nogen der har nogle gode ideer til det.

gerne link

Claus

Jeg er helt blank på det el halløj

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  e-revo
  • #1   16. jul 2010 Hej,

Indv. mål på Batterikasserne er : B 156mm X D 50mm X H 29mm
    og jeg ville anbefale Turnigy fra hobbyking feks. denne:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10305&Product_Name=Turnigy_5000mAh_2S_40C_Lipo_Pack

Den her er en 2s ( 7,4v ) og du bruger selvfølgelig 2 stk. af gangen. Skal det være 3s lipo'er, er Turnigy's 5000 mah. lige store nok, så der bruger jeg Maxamps som disse:

(link fjernet)

Men nu har du i hvert fald et forslag og max målende, så der er noget at arbejde videre med.

Håber det hjælper

• #2   16. jul 2010 Man bør nok ikke køre med mere end 2s lipo med børstemotorerne smiley

Disse kan også anbefales og de er på lager nu (leveringstid ca 1 uge + regn med lidt ekstra til moms + toldgebyr)

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9931

• #3   16. jul 2010 Nej du kan ikke bruge 2 x 3s til std. motorne, kun til Børsteløs motorer, men du kan godt bruge 2 x 2s lipo'er uden problemer.
    Hvis du bruger dem som john linker til skal du nok skære lidt ud i lågen for at kablerne kan være der, det skal du ikke med de andre, men det er en lille ting som ikke rigtigt betyder noget.

• #4   16. jul 2010 Takker for svar. Synes godt nok det er billigt iforhold til den lokale hobbyhandler han ville have 1350 kr. for 2s 5350 35c. er kvaliteten god på dem i anbefaler? Hvilken vil i anbefale af Studs & Frank´s links ?

Kan man mærke stor forskel på lipo og alm batteri. vi har kørt idag med alm. batteri 4350 aHm ( der var ikke meget krudt i )

Claus

• #5   16. jul 2010 Jeg har prøvet både nimh og lipo i min E-Revo da den stadig havde børstemotorer i, og der er en kæmpeforskel, der kommer meget mere træk i den og længere køretid og det selvom lipo jo er 7,4 v mod nimh 8,4 volt, lipo giver normalt noget mere end det oplyste.

Man skal bare passe på med lipo på standard esc'en, hvis man ikke holder øje med temperaturen og holder pauser ved f.eks. batteriskift, så brænder den hurtigt af.....

Batterierne fra Hobbyking er lige så gode som de 'fine' man kan købe til en formue herhjemme, jeg har ihvertfald aldrig haft nogen problemer med mine.

• #6   16. jul 2010 ok, tak for god info John. Lige den sidste ting. Hvad vil du anbefale af børsteløs motor + div.

• #7   17. jul 2010 Der er lidt forskelligt at vælge imellem , jeg er glad for min Mamba Monster som Brushless versionen er født med, der har dog været nogle problemer med at esc'en brænder af på dem, det har jeg heldigvis ikke oplevet endnu.
    Så er der Hobbyking's sæt, det er der også mange som er glade for, det er billigt i forhold til Mamba sættet , som koster ca 268$ hos f.eks. Towerhobbies.
    http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9127
    Der er også Xerun sættet som der også er mange som er glade for, f.eks. dette her
    (link fjernet)

Men prøv at kigge lidt rund på forum'et her, hvis du søger på E-Revo kan du finde de forskellige og se deres kommentar til motorsættet, eller kig på Traxxas eget forum, der er masser af guldkorn at finde der
    http://monster.traxxas.com/forumdisplay.php?f=70
    ...kig i den tråd der hedder E-Revo F.A.Q. !!! , der er masser af gode tips og råd.

Kommentér på:
e-revo

Annonce