{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Robert I
Robert I
Tilmeldt:
25. jul 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Ny onroad el bil {{forumTopicSubject}}

Hej

Så er jeg blevet lun på at skulle have en RC bil igen smiley

Jeg har ikke så meget forstand på det, men leder efter en elbil der er gode mulighedder for opgraderingere, samt tunning smiley Den skal bruges til banekørsel.

Hvad kan i forslå ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny onroad el bil
  • Robert I
    Robert I Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #1   27. jul 2010 Har kigget lidt på Tamiya TT-01 undervogn er det fint nok, eller skal jeg kaste nogle flere penge efter det ?

  • #2   27. jul 2010 Køb en brugt Touring Car, som feks Tamiya 416, TOP Photon, Corally, Xray

    Det vil være langt det billigeste og bedste for dig!! smiley

    Mvh Peter.....


  • #3   27. jul 2010 Jeg kan ikke anbefale noget. Men det folk altid spørger til er "hvad er dit budget" smiley

  • Robert I
    Robert I Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #4   27. jul 2010 Hehe, ville have haft det med i, men glemte det.

    Syntes det er lidt svært at smide et budget, idet jeg ikke har så meget forstand på det, men ønsker noget godt til en furnuftig pris som jeg kan upgradere hen af vejen.


  • #5   27. jul 2010 altså, en nem og hurtig bil vil være en T,O,P photon, eller en Xray T2 eller T3

    fordelen ved en xray er at der er meget gode manualer og instruktioner med.

    Tamiya er lidt mere krævende til dig rent opsætningsmæssigt, men når den har det rigtige setup til den enkelte bane er den meget hurtig.


  • #6   27. jul 2010 Hey du skal klart gå efter en pro bil. jeg har lige købt en avid for 700kr som ruller og der er lidt mere køreglæde i den end feks sniper og tt01.
    så gå efter en brugt proff bil hvis det skal være billigt eller en ny hvis det skal være rigtigt lækkert smiley


  • Robert I
    Robert I Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #7   27. jul 2010 Jamen så er det det jeg gør smiley

    Så tror jeg at jeg vil gå efter en Tamiya 416

    Hvor er det godt at handle sådan noget ?


  • #8   27. jul 2010 ja ville sige cycline S, det er en plastik bil, og den koster 1500 kr tror jeg det er, for en plastik bil, hvor alt el mangler, saa der kan du selv bestemme smiley

    Og ja du kan opgradere den saa du tror det er loogn smiley

    Ved dog ikke hvor den kan koobes mere, mooske hos modelsport.co.uk



  • #9   27. jul 2010 (link fjernet)

    Ders hjememside.


  • #10   27. jul 2010 bare du ikke bliver træt af det hvis du ikke kan få den til at køre ordentligt,
    Den bane du skal køre på,, tag derud og spørg istedet og så køb en bil som mange af dem kører med, så mangler du aldrig stumper da man kan låne af hinanden, og setups er heller ikke noget problem.


Kommentér på:
Ny onroad el bil

Annonce