{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

"køber" der springer fra... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg tror der må være flere der har oplevet dette...

Jeg har flere ting tilsalg rundt omkring, men ens for alt er at man står med en evt køber som virker meget interesseret.
Men efter et par timer/dage er de som gået under jorden.
ingen tlf bliver taget eller mail bliver besvaret.

Det mindste man kan gøre er sgu da at melde klart ud at man ikke gider købe eller noget er kommet i vejen.

Øv hvor er det træls.

Dr der andre der har det på samme måde?

Mvh preben b p

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "køber" der springer fra...
  • #1   27. jul 2010 Ja det oplever jeg også tit især gider du lige at reserve til den og den dato og enten springer de fra eller man hører ikke noget jamen enten er det betaling i dag eller også er det først til mølle jeg gider ikke at reservere noget mere

• #2   27. jul 2010 Så bare vent til i skal sælge en 1:1 bil smiley

Jeg havde sagt nejtak til byttehandel, medmindre det var noget dieselmaskine fra VAG gruppen(Seat, VW, Skoda og Audi) og noget stationcar/familieconainer. Mine problemer var:

Jeg blev tilbudt: motorcykler, små sportsvogne, sommerhus, vandscootere, ATV, Go-carts, faldskærmsudspring som "penge" der skulle indgå i en byttehandel... Stokerfyr, sofagrupper og tæpper. Osv..

Og grunde til at folk hoppede fra: Banken sagde nej, forsikringen var for dyr, mor sagde nej, far sagde nej, kærsten sagde nej, boligforeningen sagde nej(bob bob ikk). Og det på trods af at jeg skrev folk skulle have styr på det hele inden de henvendte sig...

Udover dette var der folk som bare ville have en prøvetur... og prøve en lille audi med 200hk og quattro.

Og så dem det her topic handler om, folk der vil handle, men man aldrig høre fra igen. For helved hvor har jeg spildt mange timer på at vente på folk. Man kan aftale kl 12-13 der vil manden komme og kigge. Kl 14 får man en SMS "jeg kommer kl 15", kl 17 får man en SMS "Jeg kan ikke nå det i dag, jeg kommer i morgen middag"... osv.

Yes sir, det var alt sammen folk fra bilgalleri.dk så der sælger jeg aldrig bil igen smiley

• #3   27. jul 2010 klaus-
    det var lige det der skete i søndags for mig.

ventede på "køber" hele dagen og blev nødtil at aflyse ellers gode planer, og så kommer han ikke og man høre intet mere....

rimelig flad fornemmelse.

• #4   27. jul 2010 Ja jeg syntes os det er træls
    hvis man siger man er meget intra i at købe så skal man ikke bare lade være med at svare
    sig det i det mindste som det er hvis man ikke vil købe ...

• #5   27. jul 2010 Jeg kan kun sige det er træls for en sælger ja og det mindste man kan gøre er sq da at give besked hvis noget kommer ivejen eller man har ombestemt sig.

Som køber vil jeg vove at sige jeg sætter en ære i at overholde mine aftaler og der ska en del til før jeg bakker ud af en handel. Som feks at en klaphat balder ind i min 1/1 bil om natten og laver en bule uden at efterlade nogle forsikrings oplysninger eller noget så man er nød til at bruge sine hobby penge reperation af sin bil men der skrev jeg da med det samme til sælger at jeg måtte springe fra pga. dette.

• #6   27. jul 2010 jeg har prøvet på min sender der stadig står der og jeg har fået op til flere personer der godt vil ha den, den seneste var dengang han ville bytte en karosse som jeg har intra i, og så den dag jeg har gjort det hele klar til at blive sendt ville han ikke købe den alligevel

jeg syntes at flere mennesker gør det hele for hurtigt. det er ligsom et forhold: går det for hurtigt: det ene dag er man kærester og det næste er de gået fra hinanden af. sjov tanke med forholdet HIHI

• #7   27. jul 2010 Benny B hehe

Jeg er også mere en køber end sælger. Men nok fordi jeg også er lidt af en samler såh kan være svært at skille sig af med sine dejlige modeller.

• #8   27. jul 2010 Jeps - købere lover squ altid så røven den går smiley

Klaus - wow jeg kunne lige forestille mig din situation - det da lige til at rive hår ud af hovedet over ;o)

• #9   27. jul 2010 Patrick - Sjov måde at stille tingene op på. Men bare rolig mate - det der med det forhold, det forsvinder med årene smiley

• #10   27. jul 2010 Til sidst slettede jeg bare folks "bud". Gad ikke engang sige pænt nejtak efter noget tid.

• #11   27. jul 2010 Der er nu osse sælgere der laver det modsatte...... sender billeder af bilen og div. og siger det er en handel også ser man på et andet forum at han sælger den til en anden pers. på samme dag smiley godt man ikke havde overført pengene til ham sådan en plattenslager hmmmmmmm
    så det kan gå begge veje ikk

• #12   28. jul 2010 Der er jo brodne kar ALLE steder sælger som køber og det er surt at rende ind i dem men det kan være svært for man prøver jo som regl at se det gode hos folk som man prøver at lave en handel med.

• #13   28. jul 2010 Først mølle.. gider ikk tages i røven mere.. Er træt af de der.. ja skal bare lige høre konen. men resever den lige.. og ja.. de siger nej. så først til mølle

Kommentér på:
"køber" der springer fra...

Annonce