756 visninger
|
Oprettet:
8. maj 2009 Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
"køber" der springer fra... {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg tror der må være flere der har oplevet dette...
Jeg har flere ting tilsalg rundt omkring, men ens for alt er at man står med en evt køber som virker meget interesseret.
Men efter et par timer/dage er de som gået under jorden.
ingen tlf bliver taget eller mail bliver besvaret.
Det mindste man kan gøre er sgu da at melde klart ud at man ikke gider købe eller noget er kommet i vejen.
Øv hvor er det træls.
Dr der andre der har det på samme måde?
Mvh preben b p
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.565
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 406
Jeg havde sagt nejtak til byttehandel, medmindre det var noget dieselmaskine fra VAG gruppen(Seat, VW, Skoda og Audi) og noget stationcar/familieconainer. Mine problemer var:
Jeg blev tilbudt: motorcykler, små sportsvogne, sommerhus, vandscootere, ATV, Go-carts, faldskærmsudspring som "penge" der skulle indgå i en byttehandel... Stokerfyr, sofagrupper og tæpper. Osv..
Og grunde til at folk hoppede fra: Banken sagde nej, forsikringen var for dyr, mor sagde nej, far sagde nej, kærsten sagde nej, boligforeningen sagde nej(bob bob ikk). Og det på trods af at jeg skrev folk skulle have styr på det hele inden de henvendte sig...
Udover dette var der folk som bare ville have en prøvetur... og prøve en lille audi med 200hk og quattro.
Og så dem det her topic handler om, folk der vil handle, men man aldrig høre fra igen. For helved hvor har jeg spildt mange timer på at vente på folk. Man kan aftale kl 12-13 der vil manden komme og kigge. Kl 14 får man en SMS "jeg kommer kl 15", kl 17 får man en SMS "Jeg kan ikke nå det i dag, jeg kommer i morgen middag"... osv.
Yes sir, det var alt sammen folk fra bilgalleri.dk så der sælger jeg aldrig bil igen
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 15 RC-enheder: 4 Emner: 45 Svar: 155
det var lige det der skete i søndags for mig.
ventede på "køber" hele dagen og blev nødtil at aflyse ellers gode planer, og så kommer han ikke og man høre intet mere....
rimelig flad fornemmelse.
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 11 Emner: 61 Svar: 581
hvis man siger man er meget intra i at købe så skal man ikke bare lade være med at svare
sig det i det mindste som det er hvis man ikke vil købe ...
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
Som køber vil jeg vove at sige jeg sætter en ære i at overholde mine aftaler og der ska en del til før jeg bakker ud af en handel. Som feks at en klaphat balder ind i min 1/1 bil om natten og laver en bule uden at efterlade nogle forsikrings oplysninger eller noget så man er nød til at bruge sine hobby penge reperation af sin bil men der skrev jeg da med det samme til sælger at jeg måtte springe fra pga. dette.
feb 2010
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 15 Emner: 55 Svar: 637
jeg syntes at flere mennesker gør det hele for hurtigt. det er ligsom et forhold: går det for hurtigt: det ene dag er man kærester og det næste er de gået fra hinanden af. sjov tanke med forholdet HIHI
dec 2005
Jeg er også mere en køber end sælger. Men nok fordi jeg også er lidt af en samler såh kan være svært at skille sig af med sine dejlige modeller.
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
Klaus - wow jeg kunne lige forestille mig din situation - det da lige til at rive hår ud af hovedet over ;o)
nov 2006
Følger: 82 Følgere: 79 RC-enheder: 25 Emner: 132 Svar: 2.355
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 406
nov 2008
Følger: 56 Følgere: 48 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 48
så det kan gå begge veje ikk
dec 2005
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 32 Svar: 206
"køber" der springer fra...