{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Hvilken offroader {{forumTopicSubject}}

hej overvejer lidt at bytte min bil men en nitro men så er mit problem om det SKAL være en buggy fordi den skal bruges på en offroad bane, er nemlig lidt bange for at en højre bil vælter for nemt i svingene osv.
Hvad er jeres erfaring men lidt høje offroader som Revo 3,3 og sådan nogle.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken offroader
  • #1   1. aug 2010 En Revo 3,3 kører bare SÅ godt !!
    Meget bedre end en T-Maxx 3,3, selvom den nu også er ok, hvis den sænkes meget for at ændre tyngdepunktet.
    Men Revo'en har mange flere muligheder og kan sættes op til alt slags underlag.

    Men mit valg ville helt klart være en Revo 3,3, hvis jeg skulle købe en offroad nitro bil nu.

    mvh
    Jimmy


  • #2   1. aug 2010 jeg vil nu også mene at sådan en som en HSP TORNADO kan bruges, den har et forholdvis lav tyndepunkt, og ud fra hvad jeg har kørt med den, ligger den godt på vejen, i forhold til så mange monster truks

  • #3   1. aug 2010 jeg hælder nok mest til en buggy men er ikke på udkig efter en revo, det jeg mener er bare om den ikke er for høj, på bane især når det er buggyer jeg skal køre om kap med?

  • #4   1. aug 2010 i forhold til en buggy tror jeg nu nok den kan klare sådan noget som sving, men det er også gætterier smiley



Kommentér på:
Hvilken offroader

Annonce