{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

off-roader {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg ved godt at jeg med dette spørgsmål åbner for 10.000 forskellige holdninger og meninger, men forsøg venligst at holde jer selv i kort snor, og kom evt med links smiley

Nå nu til mit spørgsmål:
Jeg vil gerne have en off-road bil til hygge kørsel, altså ikke til træf eller pro kørsel på nogen måde. Den skal selvfølgelig kan holde til hyppig brug i grusgrave og på baner man laver i haven o.l.

Jeg kunne godt tænke mig en stor bil (1:5) og gerne benzin da nitro efter min mening er lidt "bøvlet", men dukker den perfekte nitro bil frem er det da også en mulighed.

Hvad er jeres tanker om en bil i den klasse?

I behøver ikke at linke til alle de biler der koster 10.000 og i de vandvittige priser.

Hvis der evt er nogle her på rcg der har nogle til salg/byt så send gerne et link.

Tak for hjælpen

Vh Martin


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off-roader
Kommentér på:
off-roader

Annonce