{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rc drift bil
  • #1   5. sep 2010 min kig i min annonce


  • #2   5. sep 2010 Du kan gøre det på to måder, jeg vil anbefale dig den lidt dyrere metode hvis det skal være bare en smule seriøst.

    1. Du kan enten købe en Sniper, TT01, HBX eller lignende og ræse hjemme på villavejen - alt sammen fint nok og udmærket skæg..

    2. Men på et tidspunkt bliver det trivielt at køre rundt alene - det er sjovere at køre sammen med andre og eventuelt på bane. Her vil du hurtigt se, at begynderbilerne (som ovenstående) mangler justeringsmuligheder. Det kan man købe sig til, hvilket er dyrt og aldrig bliver det samme som at købe en fornuftig bil fra starten.
    Af fornuftige biler, som har potentiale og stadig en forholdsvist simpel opbygning kan jeg nævne Tamiya TB03 og TA05. Begge er meget udbredte og super nemme at få dele til. Du bør i samme omgang købe to spools og Tamiyas TRF dæmpere, da de er meget vitale for at få den til at køre godt.
    Alternativt kan du vælge en brugt touringcar og købe et sæt HPI T-drift dæk til den (er et must til alt drift), men de er forholdsvist avancerede.

    Jeg kan varmt anbefale dig at tage til et RC Drift event, da det altid er lækkert at få noget erfaring og gode tips.

    Spørg endelig løs hvis du har flere ting at få opklaret!

    N


  • #3   5. sep 2010 hade tænkt på en tb03 eller en ta05 men hvilket er bedst og hvad er forskelden

  • #4   5. sep 2010 Det spørgsmål er da oppe mindst 3 gange om dagen? Brug nu ffs det søgefelt der er så fint og åbenbart usynligt i hjørnet..


  • #5   5. sep 2010 TA serien er remtrukne biler - lidt mere kildne overfor småsten og lignende, hvor TB er kadan. Kadanbilerne larmer generelt lidt mere end rembilerne, men forskellen er minimal. Det kan give lidt til din kørestil - kører du bilen meget på gassen er der en minimal fordel at hente på kadanbiler, hvor rembiler kører bedst med lidt mere styring.

  • #6   5. sep 2010 TA01 er da ikke remtrukken?? ej heller ta02 ?

  • #7   6. sep 2010 Arh mestendels så smiley TA01, 02 og 03 er alligevel ikke relevant at nævne, de er alt for dyre i dele.

  • #8   6. sep 2010 NM - hvorfor er det an TT-01/SNIPER ikke kan køre med de meget dyrere biler?

    Det er rigtigt at med tiden som man "leger" med RC så vil man gerne prøve kræfter med dyrere og dyrere - og mere avancerede biler. Men at sige en SNIPER/TT-01 ikke kan konkurrere med TB03 og TA05 er en ordentlig omgang vås.

    HBX'en derimod er jeg enig med NM i simpelthen har for få muligheder. Den er itl gengæld perfekt hvis man bare vil drifte på den billigst mulige måde, hjemme på vejen.


  • #9   6. sep 2010 Highflyer, tror nu mest han mener justeringer, ikke at du ikke KAN men hvis du ønsker justeringer er det nemmer at komme til både rep og indkøb.

  • #10   6. sep 2010 er sniper da ikke bar en kopi af tamiya tt01

  • #11   6. sep 2010 Lige i skabet Kevin.

  • #12   6. sep 2010 Men jeg er da frisk på en hurtig buildoff, for en af mine to nævnte biler med TRF dæmpere og få andre justeringer er skarpere.

  • #13   6. sep 2010 Jeg syntes sniper er ok, MEN det koster at få den til at holde efter min mening... kan man sku lige så godt bruge de ekstra kroner man bruger på alu upgrades samt evt carbon upgrades, til at købe en bedre bil... sniper som standard holder bare ikke i mine øjne

  • #14   6. sep 2010 Dele til TA01,02 og 03 er da enten billigere eller ca samme pris som dele til TRF415, 414, 416 og ja næsten også TA-05. Self kommer det an på HVAD det er man køber.. Men ikke stor forskel. smiley

  • #15   6. sep 2010 Ja flot Smash - har du haft nogen ordentlig TA03? Min har kostet en formue at bygge smiley
    Du kan naturligvis altid købe yeah racing og den slags bras, men det er godt nok osse derefter.


  • #16   6. sep 2010 Jeg kan kun give Niklas ret, det koster kassen at holde en TA03 kørende med de rigtige stumper.
    Der er en brugt touringcar langt billgere i drift har jeg erfaret, om det så er Tamiya, X-ray det er underordnet, bare det er noget hvor reservedelene er " hyldevarer " og ikke noget man skal rode E-bay igennem for at støve op.


  • #17   6. sep 2010 næh.. bilen sagde mig ingenting efter lidt tid. Havde sådan en FRP TA-03F mener jeg skidtet hed smiley

Kommentér på:
rc drift bil

Annonce