{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
361 visninger | Oprettet:

Lang sej kanp {{forumTopicSubject}}

For godt 3 mdr. siden bestiller jeg 2 stk lipo(82 $) hos en stor udenlandsk online-forhandler 5 dage senere læser jeg så på DPD hjemmeside at varen er afleveret hos mig men men jeg har skuda ikke modtaget nogen pakke så jeg kontakter DPD som så siger jeg skal kontakte forhandleren da det er ham der skal oprette en erstatningssag så det gør jeg så efter ca 1 md kontakter jeg så forhandleren igen da jeg intet har hørt og de kommer så med svar 5 dage senere og siger at det har de vist nok glemt at oprette en sag på nå men vi prøver da bare igen ny mail med krav på en ny pakke og der vil så gå yderlig en måned hvor jeg kontakter både DPD og forhandleren men DPD kan stadig intet gøre men forstår godt jeg er lidt træt af systemet og forhandleren holder mig bare hen og siger de har oprettet en sag hos DPD men det kan DPD så sige at det har de ikke for så ville det stå på deres pc. har så været inde på en online chat den pågældende butik har og sjovt nok da jeg begyndte at kommentere det og skrive med dem blev jeg smidt af deres chat nå men ringer så til DPD endnu engang i dag og snakker med en meget sød og forstående pige/dame og hun vil da lige kontakte DPD i tyskland for mig og oprette en bortkomstsag da hun nok er træt af mine opkald:-) og ca 10 min senere ringer hun så tilbage med et telefonnummer til butikken som hun lige syntes jeg skal ringe på(sjovt nok har de andre numre været gratisnumre som man ik kan ringe til fra en mobiltelefon) men nu endelig 3 måneder efter får jeg så fat i en mand der lyder som om han er fuld af dårlige undskyldninger og de har da bestemt oprettet en sag om mine batterier men han vil da lige vende tilbage i morgen med et svar på om jeg ikke snart skulle få nogle nye tilsendt..... men fuck en latterlig betjening fra butikken eller måske bare en masse snøvlehoveder................................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, komma og punktum indsættes efter behov. jannik

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang sej kanp
Kommentér på:
Lang sej kanp

Annonce