{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.425 visninger | Oprettet:

lipo batteri lidt hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Lipo batteri, man kan få så mange forskellige,

jeg har funder ud af jeg skal have
7,4 V
2cell.

og så vil jeg have så mah som muligt så det holder længere smiley

men hvad med 20c - 30c - 40c- skal det også være højt eller hvad er det. er det maks temperatur batteriet må blive eller ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lipo batteri lidt hjælp :)
Kommentér på:
lipo batteri lidt hjælp :)

Annonce