{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hobbyking
  • #1   6. okt 2010 Hvis det er forsvundet undervejs, så kan du bede din bank om at ophæve transaktionen, da du ikke har modtaget din vare endnu. Men det er en langsommelig affære. Bedste bud er nok at vente og se hvad Hobbyking siger, jeg har før fået penge tilbage fra dem.

• #2   6. okt 2010 og hvor lang tid tog det ?

• #3   6. okt 2010 Jeg har lige fået sendt batterier retur til hobbyking fordi de åbenbart havde ligget på posthuset i 2-3 uger uden jeg havde fået besked... Vi skrev til dem i søndags om de overførte penge tilbage når batterierne kom retur til dem... Meeen de har ikke svaret endnu..

• #4   6. okt 2010 der kan godt være lidt ventetid ved deres kundeservice, forvent alt fra 2 - 7 dage. De har latterligt mange ordre hver dag, og dermed os en del at se til på kontorene (om det så er en undskyldning eller ej kan diskuteres)

De par gange jeg har snakket med dem, har jeg fået en respons som var ganske udemærket, det har dog ikke været i så stor sammenhæng som en manglende pakke...

• #5   6. okt 2010 havde en pakke som dpd skulle ha stillet ved min dør den 26/6 men der var ingen pakke først nu med massere af hendvendelser på mail med afslag om de ville erstatte pakke så fandt jeg tilfældigvis et telefonnummer til hobbyking i tyskland (for det der står på hjemmesiden havde jeg da ik held med)så yderligere mange telefonopkald og endelig 3 måneder senere satte de bonuspoint ind på min konto for skulle de udbetale dem til min paypal konto ville der yderligere gå 3-4 uger. men kan da kun håbe der ik er andre end mig der har fået denne behandling

• #6   6. okt 2010 Kedlig oplevelse må man sige..

jeg havde bøvl med en pakke som skulle sendes med UPS, men den kom afsted med EMS. dvs jeg havde betalt for meget i forsendelse (10 $ tror jeg det var)

SKrev en mail til dem, og forklarede situationen og brokkede mig på venlig manér over det (EMS havner i tolden hver gang, dvs længere ventetid, UPS fremsender pakke data så pakken kan gå direkte til modtageren, derudover betalte jeg os moms af en forsendelses type som jeg ikke fik)
    mener der gik 4 dage, så fik jeg en mail retur med en undskyldning, og info om at de havde tilgodeskrevet min konto for 22$.
    En irriterende lang ventetid (fordi post danmark lavede et fuck-up i tolden) men udemærket service fra hobbyking efter min mening.

• #7   7. okt 2010 ok så er det åbenbart bare mig der har været uheldig.

Kommentér på:
hobbyking

Annonce