607 visninger
|
Oprettet:
hobbyking {{forumTopicSubject}}
er der nogen der har haft bestilt dele hos hobbyking der er forsvundet undervejs? og hvordan har det så været at få kontakt til dem? hvor lang tid er der gået inden i har modtaget jeres penge? er pengene blevet udbetalt som bonuspoint(som ikke kan bruges til at betale fragt med)
jannik
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 24 RC-enheder: 3 Emner: 95 Svar: 965
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 7 Emner: 27 Svar: 188
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 107 RC-enheder: 13 Emner: 83 Svar: 1.164
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
De par gange jeg har snakket med dem, har jeg fået en respons som var ganske udemærket, det har dog ikke været i så stor sammenhæng som en manglende pakke...
dec 2008
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
jeg havde bøvl med en pakke som skulle sendes med UPS, men den kom afsted med EMS. dvs jeg havde betalt for meget i forsendelse (10 $ tror jeg det var)
SKrev en mail til dem, og forklarede situationen og brokkede mig på venlig manér over det (EMS havner i tolden hver gang, dvs længere ventetid, UPS fremsender pakke data så pakken kan gå direkte til modtageren, derudover betalte jeg os moms af en forsendelses type som jeg ikke fik)
mener der gik 4 dage, så fik jeg en mail retur med en undskyldning, og info om at de havde tilgodeskrevet min konto for 22$.
En irriterende lang ventetid (fordi post danmark lavede et fuck-up i tolden) men udemærket service fra hobbyking efter min mening.
dec 2008
hobbyking