Hjælp en ungdomsklub {{forumTopicSubject}}
Hej alle her inde på RCG.
Jeg er leder af en ungdomsklub med 35 unge.
Jeg køre med FG´er i min fritid og det har smittet en del af på de unge i klubben.
Vi ligger og køre på "Banen godt gemt" Som er en offroad bane beliggende i Gelsted på fyn. Problemet er at klubben ikke har deres egne biler da alle nok ved at budgettet for en ungdomsklub ikke er særlig stort.
Og det gør selvfølgelig de unge kede af det da vi skiftes om en bil som vi kan leje.
Vil derfor høre om nogen af jer ligger inde med enten reservedele til fg eller måske ligefrem en bil som i ikke bruger eller får brugt og som i vil donere til en masse unge mennesker. Alt har selvfølgelig interesse og det vil gøre en masse unge glade.
Mvh. Bæk
Leder af Aulby ungdomsklub
Vejlbyvej 9
5500 Middelfart
jan 2009
Følger: 42 Følgere: 48 RC-enheder: 14 Emner: 133 Svar: 1.618
eller har du prøvet at tage kontakt til et par forhandlere og hører..? de kunne jo evt smide 35 t-shirts, klistermærker og/eller andet med deres navn og logo med og få lidt reklame til gengæld på den måde...
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 27 RC-enheder: 3 Emner: 23 Svar: 92
Er i gang med at udarbejde lidt matriale til de forskellige RC forretninger der ligger her på Fyn.
jan 2009
Følger: 42 Følgere: 48 RC-enheder: 14 Emner: 133 Svar: 1.618
og cool... håber der er nogen der er interesseret i at hjælpe så... er kommunen bare helt afvisende eller..?
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
Jeg kan da lige fortælle hvordan vi har skåret den i Skanderborg RC.
Her har vores formand gennem et par år, indsendt ansøgninger om tilskud til renovering af bane osv.
I år fik vi et rigtig pænt tilskud. Kommunen spurgte så om vi - som en slags genydelse - ville stille op til en aktivitetsdag for kommunes unge i sommerferien.
Så i skal nok overveje at starte en forening - så er Kommunen til at snakke med mht noget tilskud. Vi har iøvrigt også bane på Kommunens grund hvor vi kun betaler et symbolsk beløb i husleje.
Det er måske nok problematisk med en privat skole / Kommunal grund - men så overvej en forening.
Held og lykke med projektet.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe
www.skanderborgrc.dk
Hjælp en ungdomsklub