551 visninger
|
Oprettet:
bedste buggy {{forumTopicSubject}}
hvad for en buggy ville er bedst som standard ved godt der er forskellige meninger men gi mig nogle links så vil jeg kigge på dem :)?
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 34
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
Hvis det er det sidste er det nok en Serpent eller Durango der er de vildeste lige nu.
RTR kan du få mange forskellige gode buggy'er og en Losi 8ight 2.0 er en fed RTR bil.
Skal det være billigt er Hong Nor X1X-CR nok en af dem du får mest bil for pengene ved.
nov 2010
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 3 Emner: 17 Svar: 34
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 80 RC-enheder: 6 Annoncer: 2 Emner: 8 Svar: 110
Der er rigtig mange lækre Pro buggyer på makedet.
Hvis du er ny inden for 1:8 nitro buggy ville jeg nok ikke gå efter Durango og de helt nye modeller, da der ikker er så mange der har testet dem endnu. Find en god solid bil som er nem at få dele til. Team Losi 8ight er en super god bil, den er sindsyg holdbar og nem at skrue på. og selvf også nem at få dele til i DK.
Og så er der selvf Hong Nor også, som er en rigtig god bil til pengende.
Skriv endelig hvis du har spørgsmål
Mvh
Oliver
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 109 RC-enheder: 11 Emner: 28 Svar: 480
jun 2010
Følger: 9 Følgere: 8 RC-enheder: 2 Emner: 14 Svar: 47
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Har ingen erfaring med Losi, men kender et par stykker der er glade for deres.
Hong Nor er billige - både i indkøb og i reservedele. Til prisen kører den godt og holder godt. "Fit & Finish" er dog ikke lige så god som Kyosho, men det er der ikke særlig meget der er.
Selv kører jeg Mugen, som jeg vil mene er en af de mest holdbare biler på markedet, når man lige lærer den at kende. Den kører desuden rimelig godt. Den er dog lidt dyr i indkøb.
Så er der den nye generation biler (Durango DNX408, JQ "THE Car", Serpent S811 Cobra), der på mange måder er anderledes end de andre biler jeg har nævnt. Hvordan de kører, kan jeg ikke udtale mig om, men kan til dels om prisen.
Durango er en meget dyr bil (på højde med Kyosho - hvis ikke højere nogle steder). JQ THE Car er "normal" pris (3900 kr).
Konklusion:
Vælg den bil som du nemt kan få dele og hjælp til, og som du har råd til. Hvis der er nem adgang til Hong Nor dele og setups der hvor du vil køre, så vælg den bil. Det gør det væsentlig nemmere.
mar 2010
Følger: 14 Følgere: 21 RC-enheder: 7 Emner: 14 Svar: 403
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Man behøver ikke opgrader bilen, den køre super.
rcmodels.dk og tchobby.dk har altid delene hjemme, som også er billige.
Holder til en hel masse.
bedste buggy