{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bandit vs. Rustler
  • #1   9. dec 2010 det er det samme, hvor vil du køre?
    find den der passer bedst til der hvor du vil køre, eller den du bedst kan lide og tryk bestil.


  • #2   9. dec 2010 rustler er nok mest til asfalt og noget lignede imens stampede nok kan køre lidt bedre på græs og sådan smiley

  • #3   9. dec 2010 Mads:
    Vil nu mene rustleren er god på asfalt, grus og græs..

    Kasper:
    Kan se du før har haft en firestorm, hvis du kunne lide at køre med den så er rustleren et godt bud da de er af samme type.. Vil tro uden helt at vide det at bandit er mere til off-road bane kørsel men som sagt ved det ikke..


  • #4   10. dec 2010 martin j. har selv haft en rustler og den kune godt køre på græs men den var ikke lige så hurtig som på asfalt.

    hehe så forkert. bandit er til asfalt og rustler er til grus,græs,jord. men med størrere hjul på bandit så er den ligesom en rustler NÆSTEN


  • #5   10. dec 2010 Bandit er til bane, da det er en buggy. en offroad bil er ikke til onroad, done deal, intet at diskutere smiley

  • #6   10. dec 2010 Hvis du vælger Rustler, så bør du nok finde den et andet sted (intet med butikken at gøre), men læs varebeskrivelsen !

    Der medfølger ikke batteri og lader til denne Rustler, MEN det gør der hos alle andre butikker, så nok ser den billig ud, men bliver dyrer til sidst, og koster altså kun 100,- ekstra hos andre forhandlere, og så får du endda batteri og lader med.

    Var jeg dig, så send dem en mail, og vær sikker !

    Men du skal da helt sikkert vælge rustler'en, den kan det samme som bandit + lidt ekstra smiley


  • #7   10. dec 2010 jeg tog nok rustler hvis jeg var dig

  • #8   10. dec 2010 Køb den ene! Hvis du en dag fortryder dit valg er det bare skifte nogle få dele , vupti ca. 300-400 kr, så har du den anden. Processen er reversibel.

Kommentér på:
Bandit vs. Rustler

Annonce