{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

regl ændrings forslag {{forumTopicSubject}}

hej RCG

jeg er sgu ved at blive gråhåret af alle de annoncer uden pris ... de første 5 - 10 indlæg går på at finde ud af hvor fanden prisklassen er henaf (plus de næste 20 omkring bytte) ... og det skaber en masse forvirrende og intetsigende markedsannoncer som folk ikke gider at læse igennem - dårlig miljø for både sælger og køber.

jeg spørger om man kan ændre en lille regl til annoncer: man SKAL sætte en mindste pris på varen - Eller oprette den som auktion.
Kræver det en slag afstemning eller skal man gå til Bazoom topledet eller hvordan pokker får man sådanne ting ændret hvis man kan.

Kan dette ikke lade sig gøre vil jeg på det KRAFTIGSTE opfordre sælgere i at sætte en pris på varen - helt ærligt hvor svært kan det være - tag jer sammen! Du går heller ikke ud til en brugtvogns forhandler og kigger biler uden at vide prisen ! ... kig lige i blåavis / gul&grats .. pris på ALT ... det er sgu det mindste at forlange !! COME ON !

mvh
Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  regl ændrings forslag
  • #1   11. dec 2010 Du skal ind over ledelsen, det eneste HA'erne kan gøre er at sende foreslaget vidre i systemet smiley

  • #2   11. dec 2010 øj Bossi - det anede jeg faktisk ikke ... så ja - men stadig syntes jeg det er noget som er irreterende

  • #3   11. dec 2010 Det er jo fordi mange håber på en eller anden klovn der ikke ved noget omkring rc kommer ind og byder overpris på deres rc'er.. ikk for at støde nogle eller hvad man siger men jeg er enig med Henrik A

  • #4   11. dec 2010 Giver bare ikke meget mening at lave en pris på en ting man feks. kun vil bytte..

    Men er fuldstændig enig i at der burde skulle skrives en pris i Salgsannoncer for at den overhovedet skulle kunne oprettes.. Men tror Nicolai B er inde på noget af det rigtige om hvorfor folk ikke sætter en pris.. Kunne ikke selv finde på at købe noget herinde hvor ejeren ikke har sat en pris...

    Men løsningen er som Bossi er inde på at skrive et minimums beløb når du søger i salgsannoncer for så bliver dem med tomme pris tags ikke vist smiley og så kan man jo også sætte filteret til kun at vise salgsannoncer..


Kommentér på:
regl ændrings forslag

Annonce