Hvilken bil? {{forumTopicSubject}}
Hej...
Jeg skal ud og købe ny RC-bil... Jeg har håbet at i ville hjælpe mig med hvad jeg skulle købe...
Jeg har nogle ting i skal vide om hvor jeg kører osv.
jeg kører ikke på bane, men bare ude, hvor der er tarræn til det. Det er somregelt på en græs-mark, hvor der er en "gryde" hvor vi laver hop og andre stunts.
Det skal være en bil der virkeligt skal kunne holde, og helst ikke justeres alt for meget på. den SKAL bare starte hver gang man hiver i snoren. Derfor hælder jeg selv mest til FG'eren...
Biler jeg har overvejet.
FG MT Big Foot
Savage 4,6 SS
(kom med andre forslag)
Når i skriver en bil, så giv også lige et link til, hvor man kan købe den...
maHåber i kan hjælpe mig. På forhånd tak...
Emil.
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 80 Svar: 2.233
www.rc-car-online.de
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 111
er der nogle ting man bare SKAL have før en FG kører godt? - Udover tunudstødning?
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 16 RC-enheder: 2 Emner: 80 Svar: 2.233
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 48 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 1.162
Jeg kunne også foreslå en Revo
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 62 Svar: 607
hvis du skal have noget der både holder og køre ewtrem godt så er der ikke andet end en fg
syntes sgu ikke du behøver en tun pipe istarten den er pænt vild og så har den vidst også 3,9heste standard(ikke helt sikker)
og du skal næsten altid kun trække en gang i snoren og den skal heller ikke justeres så meget som nitro og så er den jo også utrlig stor og pæn og 19gange feder end en nitro bil
men de koster lidt men fuck det det er jo kun bilen der gør det når du har den køre den sgu også og så går den heller ikke så tit istykker (kommer self an på hvor hårdt du køre den) benzin biler og billigere i drift øhhh hvad er der mere ja du skal huske en failsafe det er sgu vigtigt men SÅ KOM DA IGANG KØB EN FG!!!!!!!
MVH Simon
mar 2004
Følger: 32 Følgere: 29 RC-enheder: 1 Emner: 43 Svar: 235
feb 2005
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 52
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Jeg limede selv mine dæk på Marder.. Ingen problem..
Jeg har kørt i over et år med alm trækaksler.. Ingen problem
Den har taget de sygeste hop, væltet rundt både på asfaldt, fliser, græs osv... har aldrig brækket så meget som en bærearm eller lign...
jeg vil klart anbefale en FG,, osse hvis du vil have lidt glæde af at køre på græs...
Karsten
apr 2005
Følger: 17 Følgere: 14 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 111
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
Med en FG kan du køre ca. 45 min på en optankning, den dør heller ikke varmedøden, hvis den holder i tomgang i længere tid.
mht. stumper: Vent til du brækker noget med at opdatere, det kan være at du kan køre i årevis, uden at opdatere.
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
De fleste anbefaler omkring olie med FG tykkelsen omkring 700-800. standard kommer den med 2000 olie.
sep 2004
Følger: 16 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 62 Svar: 607
Hvilken bil?