{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
266 visninger | Oprettet:

Hvilken bil? {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg skal ud og købe ny RC-bil... Jeg har håbet at i ville hjælpe mig med hvad jeg skulle købe...
Jeg har nogle ting i skal vide om hvor jeg kører osv.

jeg kører ikke på bane, men bare ude, hvor der er tarræn til det. Det er somregelt på en græs-mark, hvor der er en "gryde" hvor vi laver hop og andre stunts.

Det skal være en bil der virkeligt skal kunne holde, og helst ikke justeres alt for meget på. den SKAL bare starte hver gang man hiver i snoren. Derfor hælder jeg selv mest til FG'eren...

Biler jeg har overvejet.

FG MT Big Foot
Savage 4,6 SS
(kom med andre forslag)

Når i skriver en bil, så giv også lige et link til, hvor man kan købe den...

maHåber i kan hjælpe mig. På forhånd tak...
Emil.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken bil?
  • #1   24. maj 2005 du skal da have en FG ik så meget at sige
    www.rc-car-online.de

• #2   24. maj 2005 Det har jeg også overvejet meget kraftigt.
    er der nogle ting man bare SKAL have før en FG kører godt? - Udover tunudstødning?

• #3   24. maj 2005 nogle kraftige servoer er et must og en Failsafe, derudover er der lidt tandhjulsbeskytter, et alu tandhjul, og nogle alu uprights så er du rigtig godt kørende

• #4   24. maj 2005 Du skal skifte akslerne til Balldrives, og du skal købene bilen hvor dækkene er limet i forvejen. Det er umuligt at gøre selv.

Jeg kunne også foreslå en Revo

• #5   24. maj 2005 hei emil
    hvis du skal have noget der både holder og køre ewtrem godt så er der ikke andet end en fg
    syntes sgu ikke du behøver en tun pipe istarten den er pænt vild og så har den vidst også 3,9heste standard(ikke helt sikker)

og du skal næsten altid kun trække en gang i snoren og den skal heller ikke justeres så meget som nitro og så er den jo også utrlig stor og pæn og 19gange feder end en nitro bil
    men de koster lidt men fuck det det er jo kun bilen der gør det når du har den køre den sgu også og så går den heller ikke så tit istykker (kommer self an på hvor hårdt du køre den) benzin biler og billigere i drift øhhh hvad er der mere ja du skal huske en failsafe det er sgu vigtigt men SÅ KOM DA IGANG KØB EN FG!!!!!!!

MVH Simon

• #6   24. maj 2005 en FG går i stykker.... rimlig nemt da den har vægten.. jo mere vægt destro hårdere slår den i mod jorden.. hvis du vil have noget holdbart (dog ikke til for højt græs) så er det buggy på nitro

• #7   24. maj 2005 kører ikke selv fg så jeg kan self ikke sammenligne dem, med kører selv buggy og mt, og efter min mening holder buggy til rigtig meget!!

• #8   24. maj 2005 Så har vi den samme diskution igen...

Jeg limede selv mine dæk på Marder.. Ingen problem..

Jeg har kørt i over et år med alm trækaksler.. Ingen problem

Den har taget de sygeste hop, væltet rundt både på asfaldt, fliser, græs osv... har aldrig brækket så meget som en bærearm eller lign...

jeg vil klart anbefale en FG,, osse hvis du vil have lidt glæde af at køre på græs...

Karsten

• #9   24. maj 2005 Mange tak for de gode svar!

• #10   24. maj 2005 FG gør også at du kan tanke til ca. en 10'er literen i stedet for de ca. kr. 70 literen for Nitro.

Med en FG kan du køre ca. 45 min på en optankning, den dør heller ikke varmedøden, hvis den holder i tomgang i længere tid.

mht. stumper: Vent til du brækker noget med at opdatere, det kan være at du kan køre i årevis, uden at opdatere.

• #11   24. maj 2005 Ops: En ting du skal bruge for at en MT kører godt: Tyndere silikone olie til dæmperne.

De fleste anbefaler omkring olie med FG tykkelsen omkring 700-800. standard kommer den med 2000 olie.

• #12   25. maj 2005 har du købt din fg

Kommentér på:
Hvilken bil?

Annonce