{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.374 visninger | Oprettet:

nine eagles solo pro v2 forskell {{forumTopicSubject}}

hej

jeg tror jeg køber sådan en Nine Eagles solo pro v2

men hobbyking har 2 modeler en med 2,4ghz til 56dollars
og en der er bind and fly uden fjernbetjening men jeg undrer mig over hvorfor den koster det dobelte næsten når der ikke er 2,4 ghz med så der må jo være andre forskelle men hvad er det

og er den nine eagles solo pro v2 rtf en god heli

rtf model : http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10998

bind and fly model http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11002

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nine eagles solo pro v2 forskell
  • #1   29. dec 2010 ja, det ser mærkeligt ud, som om de har byttet om på priserne

her er der reservedele til den bare med et anden navn på
    http://www.fg-hobby.dk/index/cpath-538_564.htm

• #2   29. dec 2010 ja jeg kan heller ikke forstå det

hvis det er fordi de har bytet om hvis jeg så bestiller mens den kostr 56 for jeg den så osse til det hvis de ændrer prisen tilbage

• #3   29. dec 2010 de har jo sikkert ret til at give dig besked om fejlen og rette den, men det er da værd at prøve

• #4   29. dec 2010 ok ved du hvordan de flyver de skulle minde meget om mSR´en

• #5   29. dec 2010 Jeg har købt en Merlin Tracer 90, som skulle minde meget om Solo Pro'en (ved ikke om det er ligesom v2 eller ej)
    Og jeg har INTET sammenligningsgrundlag, men jeg må sige at jeg har meget svært ved at kalibrere den til en stille hover, det er som om selve kroppen er for let, eller halen for svag i forhold til hovedrotorens vrid, ved bare små udsving.

Ikke dermed være sagt at den er svær at flyve, eller kedelig, for det er den slet ikke.. den skal bare lige i luften.. trimmes lidt, og så må der flyves. Merlin'en har den feature at man kan sætte senderen i "basic" eller "advanced" mode, og når man sætter den i advanced, så kan den altså flytte sig ganske hurtigt.

Jeg bruger den til at øve orientering, og diverse bunny-hops fra gulv til sofabord, og fra sofabord til køkkenø og tilbage igen. Det går fint, og jeg er meget glad for den.

Som sagt kan jeg ikke sammenligne den med mSR'en, så der må du se andetsteds, men jeg ville ikke have noget problem med at anbefale Nine Eagles Solo Pro, især fordi den kan tåle en ordentlig omgang tæsk. Jeg har lige bestilt nyt landingsstel, inkl. batterier fra HK, og det kan jeg få til under moms-grænsen, så det er bare billigt.

Kommentér på:
nine eagles solo pro v2 forskell

Annonce